×
Hulp bij koppeling voor ledenrechten.

Voor synchronisatie van de ledenrechten tussen de ledenadministratie en de website heb ik iemand nodig die mij kan helpen met deze koppeling.
Op dit moment worden de ledenrechten handmatig toegekend als leden het formulier op de website invullen.

AT SUPER CHARGED GERUCHT

12 okt 2020 19:01 #1 door Wilco.Cwx

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2020 20:02 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic AT SUPER CHARGED GERUCHT
Dan wordt 'ie vast nog duurder :lol:

Ik heb een Honda XL600V Transalp, twee Honda NX250 Dominators, een Beta Rev3 270 en een Honda Pan European ST1100 ABS-TCS.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2020 19:14 #3 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic AT SUPER CHARGED GERUCHT
Met een supercharger zou in theorie de cylinder inhoud kleiner kunnen worden om zo toch het koppel/vermogen te behouden. Ik heb laastst in een auto gereden met supercharger die kwam al vrij vlot bij en dacht dat ding zal wel slurpen maar dat viel alles mee. Gemiddelde van 1 op 9 en dat met een 3Liter 6 cylinder 400pk/500nm. Wie weet wat het brengt een AT 750 met supercharger met 100pk/125nm?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2020 19:23 #4 door Wilco.Cwx
Beantwoord door Wilco.Cwx in topic AT SUPER CHARGED GERUCHT
Verwacht ook kleinere cilinder inhoud
Om euro5 eisen makkelijker te halen
Is een kleine turbo een goed oplossing

Truc passen ze al jaren toe bij motorvoertuigen :pinch:

Scrol of vlinder principe gaat beter dan tov een turbo schoepen wiel ,toerental verschillen zijn beter op te vangen

We zullen zien :silly:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.068 seconden