×
Hulp bij koppeling voor ledenrechten.

Voor synchronisatie van de ledenrechten tussen de ledenadministratie en de website heb ik iemand nodig die mij kan helpen met deze koppeling.
Op dit moment worden de ledenrechten handmatig toegekend als leden het formulier op de website invullen.

Voorvork keerringen crf1000

11 nov 2020 10:14 #1 door Wilco.Cwx
Voorvork keerringen crf1000 werd gestart door Wilco.Cwx
Niet echt onbekend.
Maar kan het beter niet kijken:?



Houd het wel spannend .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2020 15:02 #2 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Voorvork keerringen crf1000
Een Ducati is tegenwoordig betrouwbaarder :blush:

Varadero SD02 2004

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2020 15:28 #3 door Wilco.Cwx
Beantwoord door Wilco.Cwx in topic Voorvork keerringen crf1000
19jaar geen probleem gehad met marzochi voorvork met mijn ducati cagiva gran canyon 900(ss)ie

Maar wel andere ducati achtige problemen gehad .

Vond het tijd voor een honda
Rijden en tanken .....
Hoop ik.B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2020 16:30 #4 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Voorvork keerringen crf1000
Die gasten op die Twins rijden waarschijnlijk harder en extremer dan de rest :D

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2020 17:57 #5 door Wilco.Cwx
Beantwoord door Wilco.Cwx in topic Voorvork keerringen crf1000
Vraag is waarom gaan die keeringen defect ?
Te droge vork poten ?
STOF ?,STATISCH?
Materiaal keuze ?

Invetten of toch niet


Ik wil ook mijn remblokken sparen :blink:

Honda Help :oops:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2020 19:05 #6 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic Voorvork keerringen crf1000
Zo als Rob zegt met die Twins wordt meer gerost en modder op de veer pOten zorg voor dit soort problemen. En het is bekend dat de standaard veren slap zijn en er problemen waren/zijn forkstiction. Als je het goed doet moet je officieel elke 2 jaar vork olie vervangen en gelijk nieuwe keeringen er in doen.
Als je zo veel offroad rijd dan weet je dit kan gebeuren. Is weer typisch stemming makerij hij vergeet te vertellen dat BMW een klein terugroepactie heeft gehad ivm voorvorken die afbraken. www.maxxmoto.be/nieuws/bmw-toch-terugroe...or-r1200gs-voorvork/
Dan heb ik liever een zwetende keering. En ja de kwaliteit is niet meer wat het was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2020 20:18 - 12 nov 2020 20:37 #7 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Voorvork keerringen crf1000
"voorvork poten die afbraken" alsof dat geen stemming makerij is.

en er is wel degelijk goede kwaliteit beschikbaar echter daar is bij honda niet altijd voor gekozen

de reden blijft speculeren maar uiteindelijk wordt alles weer opgelost
soms door origineel soms door andere firma's die het beter begrijpen

technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2020 21:53 #8 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic Voorvork keerringen crf1000
Ja dat is ook stemming makerij maar dat mannetje in de video doet het een beetje over komen zoals van kijk met een BMW heb je dat niet.
Tegenwoordig kiezen fabrikanten niet altijd meer voor goed kwaliteit of men heeft een verkeerde inschatting gemaakt.
Ik heb ooit servomotoren geleverd waar de eindafslag niet meer van werkte waardoor de print werd krom gedrukt en uit eindelijk scheurtje in een soldering kwamen. Oorzaak 1 ringtje van 1 cent was te zacht( iets met weekmakers) Probleem trad op na een jaar uiteraard na de garantie periode maar wij heb onze verantwoordelijkheid genomen een 800 stuks uit gewisseld kosten 40.000 euro door een ringtje van een cent shit happens doet even pijn.
Daarom is triest om te zien dat motorfabrikanten niet altijd hun verantwoordelijkheid nemen in deze en de fout altijd op de consument proberen af te wikkelen. Gelukkig zijn er dan nog andere kundige bedrijven waar je dan terecht kunt en je probleem verhelpen en dan on niet eens de hoofdprijs vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2020 11:57 #9 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Voorvork keerringen crf1000
In mijn 2017 CRF heb ik een 2018 voorvork met Hyperpro veren. Had er eerst ook van die korte Kriega neopreen sokken opzitten maar op aanraden van Bas van Wijk, Hyperpro montage punt in Alphen aan den Rijn vervangen door lange neopreen sokken. Reden: Binnenzijde van de binnenpoten worden onvoldoende beschermd tegen steenslag met inderdaad als effect dat de keringen gaan lekken vanwege onregelmatigheden op het oppervlak van de binnenpoten.
In dat licht gezien waren die harmonica rubbers op de XRV750 niet zo’n gekke voorziening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.078 seconden