ingebouwde schakelaar in dashboard voor verstralers

28 feb 2021 13:04 #1 door groningse belg
ingebouwde schakelaar in dashboard voor verstralers werd gestart door groningse belg
ik heb onlangs een tweedehands AT SD06 gekocht met verstralers waarvan de bediening met een aparte schakelaar op het stuur worden bediend. vind ik niet zo mooi. kan iemand me vertellen waar ik een passende schakelaar kan vinden die links in het dash board past (dus zoals de ABS aan/uit schakelaar) ?

foto's met een persoonlijke intro op dit forum volgen binnenkort. foto's moeten nog gemaakt worden en die wil ik in een AT passende omgeving maken :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2021 17:13 #2 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic ingebouwde schakelaar in dashboard voor verstralers
Welkom hier,

Als je deze link gebruikt heb je de complete onderdelen lijst van je motor met de juiste artikelnummers.
www.boonsiewhonda.com.my/part-centre/sha...-2018.compressed.pdf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 17:53 #3 door groningse belg
Beantwoord door groningse belg in topic ingebouwde schakelaar in dashboard voor verstralers
hi Pronto, dank voor de info. op pagina 191 heb ik de artikelnummers gevonden van de G schakelaar (switch 2 = 35240-MJP-G81) en de ABS schakelaar (switch 1 = 35240-MJP-G61)

het verwarrende is wel dat op de tekening de ABS schakelaar rechts en G links staat terwijl dat op mijn motor echt wel omgekeerd is! wat is nu juist ? de tekening of de artikelnummers ? ik heb geen DCT dus geen G schakelaar. het liefst bestel en monteer ik dus een G schakelaar assembly en sluit ik de verstralers daarop aan. iemand enig idee of dat gaat werken ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 19:29 #4 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic ingebouwde schakelaar in dashboard voor verstralers
Ze rijden daar links is voor manual voor Thaise en Malaysia markt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2021 19:43 #5 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic ingebouwde schakelaar in dashboard voor verstralers
Volgens mij zoek jij honda part nr 08V04MJPG50A

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 22:16 #6 door groningse belg
Beantwoord door groningse belg in topic ingebouwde schakelaar in dashboard voor verstralers
volgens mij ook. hartstikke bedankt. TCN lid worden heeft zo zijn voordelen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.094 seconden