Welke USB adapter voor 12v aansluiting? (ATAS)

05 juni 2021 12:07 - 05 juni 2021 12:19 #1 door Mr Blue
Ik wil mijn mobi als navigator gebruiken en heb dus een 12V adapter met USB aansluiting nodig voor mijn CRF Adventure Sports. Iemand een tip welke plug/play adapter goed werkt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2021 14:05 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Welke USB adapter voor 12v aansluiting? (ATAS)
Ik zou eerst nog maar eens goed nadenken of je dit wel echt wilt doen. Ervaringen met een enkel ritje zal best goed zijn maar over het algemeen gaat je telefoon er aan vanwege de trillingen.
Als je een nieuwe navigatie te duur vind zou je eens voor een gebruikte kunnen kijken. Aanbod zat en goedkoper dan een nieuwe telefoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2021 01:50 #3 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Welke USB adapter voor 12v aansluiting? (ATAS)
Bij bepaalde iPhones kan de camera stuk gaan, maar dat kan ook bij android telefoons gebeuren als er optische zoom op zit. Als je een mobiel uit het topsegment hebt zou ik die niet gebruiken als navigatie. Koop dan een goedkope mobiel of kleine tablet om als navigatie te gebruiken.

Ik gebruik mijn huidige mobiel met een X-grip al 2,5 jaar zonder problemen. De accu wordt nu minder, maar dat komt door het gebruik van een snellader.

Er zijn verschillende houders om je mobiel te gebruiken op de motor. Extra demping en draadloos laden is ook mogelijk.
Quadlock
Rammount X-grip
SP Connect

Van de X-grip zijn er ook Chinese versies bij Aliexpress te vinden, maar vanaf 1 juli zul je altijd BTW moeten betalen voor dat soort aankopen van buiten de EU.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2021 16:39 - 12 juni 2021 16:40 #4 door Mr Blue
Beantwoord door Mr Blue in topic Welke USB adapter voor 12v aansluiting? (ATAS)

V-Twin schreef : ....over het algemeen gaat je telefoon er aan vanwege de trillingen./quote]


Was ik nog niet tegengekomen deze dus dank vd tip. Heb echter nog oudere, niet meer gebruikte, telefoons liggen dus zou een linkje naar een goede adapter alsnog kunnen waarderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.103 seconden