Kleur voor mijn AT

23 feb 2022 10:57 #1 door Amo
Kleur voor mijn AT werd gestart door Amo
Na een lange tijd zoeken naar originele zwarte kappen voor mijn AT RD07A 2001 is het mij niet gelukt. Aangezien er ook een deuk in de tank zit die uitgedeukt moet worden en gespoten heb ik toch maar zilver/rood originele kuip + kappen gekocht.

Nu er toch alles gespoten moet worden, ben ik er nog niet uit in welke kleur. Mijn vraag is dan ook " welke kleur zou jij kiezen voor je AT?"

- voor nu denk ik aan helemaal zwart met min mogelijk stickers (DAKAR sticker op de achter kap rechts en Honda sticker op de kuip )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2022 00:35 #2 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Kleur voor mijn AT
ga voor de originele kleurstelling want dan blijft de motorfiets zijn meerwaarde houden

overigens heb ik nog 1 zwarte kap (zeer goed bruikbaar ) beschikbaar

24 feb 2022 17:17 #3 door Amo
Beantwoord door Amo in topic Kleur voor mijn AT

Waffie schreef : ga voor de originele kleurstelling want dan blijft de motorfiets zijn meerwaarde houden

overigens heb ik nog 1 zwarte kap (zeer goed bruikbaar ) beschikbaar

Van de originele zwarte model 2000 zijn de stickers niet mooi. Vandaar dat ik er geen stickers er op wil en originele stickers erop kan altijd bij verkoop.

24 feb 2022 17:28 - 24 feb 2022 17:29 #4 door renATus
Beantwoord door renATus in topic Kleur voor mijn AT
Oudere zwarte motoren associeer ik altijd met opgelapte fietsen. Vaak mankeert er van alles aan en moet het zwart de boel een beetje verdoezelen.

Zoals Waffie al aangeeft zou ik als ik jou was de originele kleuren behouden en de juiste stickers erbij kiezen.

26 feb 2022 15:02 #5 door Amo
Beantwoord door Amo in topic Kleur voor mijn AT
Ik ga volgende week even langs spuiter voor offerte. Orginieel gaat het denk ik niet worden, omdat de stickers best prijzig zijn en niet mooi bij de zwarte versie van 2001.

26 feb 2022 16:18 #6 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Kleur voor mijn AT
Als je een beetje zoekt op Ebay kan je ook niet originele 'originele' stickers vinden voor beduidend minder geld.

03 mrt 2022 08:53 #7 door Ives

03 mrt 2022 20:21 #8 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Kleur voor mijn AT

Aimad schreef : Ik ga volgende week even langs spuiter voor offerte. Orginieel gaat het denk ik niet worden, omdat de stickers best prijzig zijn en niet mooi bij de zwarte versie van 2001.

originele stickers zijn niet meer verkrijgbaar

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden