Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zo! Het heeft even geduurd, het onderdeel zo ver gekomen als mijn straat, waar ze erachter komen dat ze geen huisnummer hadden (wel doorgegeven), dus linearecta weer terug, afgelopen week was hij dan eindelijk binnen!
Vandaag de schakelaar vervangen(op middenbok), daarbij totaal geen last gehad van olie verlies, er kwam gewoon niks uit (???). Het oliepijl is trouwens goed. De zaak werkt weer.
Wat me trouwens op viel, na de operatie, is dat alle beveiligingen worden onderbroken door de middenbok. Dus met de motor op de middenbok start de zaak gewoon, ookal staat hij in de versnelling, trek ik niet aan de koppeling en staat de zijstandaard uitgeklapt! Ik vind dat vreemd en kan er met alle verstand geen reden voor bedenken. Het enige argument dat ik kan bedenken is dat er op de middenbok toch niet gereden kan worden, klinkt logisch, maar ik kan me risicovolle situaties bedenken... Iemand?
En er viel me nog iets op, nu ik toch aan het zeuren ben ;D. De schakelaar van de achterrem, die zit vlak bij de remcilinder, achter het frame, het is zo'n plastic ding, en al zit hij goed verborgen, die van mij vertoont al gaatjes(rubber), van binnen was alles best gecorodeerd, dat heb ik dus schoon gemaakt, werkt nu weer prima. Maar waarom geen hydrolische schakelaar in de remcilinder? Is toch veel degfelijker en duurzamer? Of ben ik nu een muggenneuker? Haha. Iemand?
Bedankt voor alle tips!
Groenten, Gijs.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
dan ga ik je uit je droom helpen
van zodra jij je zijstandaard uit heb staan en je de motorfiets in de versnelling zet moet deze uit vallen,
enkel met zij standaard in (1e schakelaar) en koppeling ingetrokken ( 2e schakelaar)moet je deze pas kunnen starten
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.