- Berichten: 9
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
xrvtuur schreef : De RD03/RD04 en de RD07 (A) zijn op het blok na 2 verschillende motoren, bijna alles is anders. In een Haynes werkplaats boek is ook wel wat te vinden. Als het je echt intereseerd heb ik wel wat papieren leesvoer voor je.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Waffie schreef : dag sergio,
het verzamelen van info kan leuk zijn echter de hamvraag .. wat kun je met al die data dan meer dan wat je zonder deze data niet kunt.
De RD 03 of RD 04 is gewoon een ander model dan een RD 07 en enkel de RD 07 A heeft modificaties ondergaan tov de RD 07
Maar in de basis zijn er geen grote veranderingen.
Zo is het motorblok gelijk uitgezonderd enkele interne onderdelen
De part list geeft uitsluitsel indien je op zoek gaat naar specifieke onderdelen in vergelijk met bij een ander model jaar
Het heeft ook een rol gespeeld waar de motorfiets uiteindelijk is geassembleerd.
Het model bedoeld voor een bepaald land kan net wat afwijken op basis van lokale wetgeving
In mijn ogen ben je hiermee over aktief om opzoek te gaan naar iets wat je maar weinig gaat opleveren
of er nu NGK bougies in zitten of nippon denso
of er nu een bridgestone TW 101 is gemonteerd op een pirelli MT 90
Maar vooruit.... ieder zijn ding
Persoonlijk zou ik bij een dergelijke zoektocht het hier op dit forum te vragen ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.