- Berichten: 1280
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Is zeker een goeie tip!....Wel nog even een (naar eigen zeggen) hele goeie tip/truc bij het monteren en lossen van je bougies....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vandaag lampjes terug gemonteerd, accu geplaatst en even gecontroleerd of imo e.d. functioneren en ik heb zowaar alles in een keer goed aangesloten.
Daarna achterrem even onder handen genomen.
Vervolgens de 'nieuwe' tank erop en proberen te starten........
niets....... :-\
Zag ik een lekkage bij de brandstofkraan. Tank er weer af, en de brandstof kraan van de oude tank erop gezet. Tank weer erop en starten.......
weer niets ....... :-\
Whoops, sleutel blunder...., zet wel je tank kraan even op open of reserve (in mijn geval)
Weer starten......., weer niets > ???
Eerste gedachten, geen brandstof, dus brandstof pomp even bekijken. (Nee, ik heb geen electronische dus kom niet aan met je contact puntjes )
Uitgaande slang eraf en die was kurkdroog.
Ingaande slang eraf en die was wel vochtig van de brandstof.
Voordat ik echter toch even de brandstofpomp ging verwijderen eerst maar eens even de doorloopsnelheid van de brandstof naar de brandstofpomp toe bekeken..... slim ...., er kwam wel brandstof, maar heel weinig.
heel de slangen vanaf tank tot pomp eraf, en even op de werkbank testen.
Ja hoor, brandstof filter was niet echt meer geweldig. Gelukkig had ik deze nog liggen dus vervangen.
Boel terug gemonteerd en opnieuw de doorstroom snelheid bekeken..... huh...., niets :-\
Toch even met de mond aan de slang en een beetje zuigen en kuch, proest, bah...... prima doorloop.
Snel kraan op dicht.
Toevoer aangesloten op de pomp.
Kraan open en binnen notime stroomde ook de brandstof aan de uitgaande kant..
Alles weer aangesloten, en starten.......... starten........ starten......
Ezel, sukkel, kluns........ brandstofkraan niet open staan :-[ :-[ :-[
Branstofkraan open, en weer starten...... starten..... starten......
uch uch , accu bijna leeg..... 3 plofjes...... accu op........
ZUCHT.......
Even te lui om de accu uit de andere te halen, dus nu maar even aan de lader hangen. Zal zo nog even starten want hij heeft nu volgens mij niet meer zoveel nodig om aan te slaan......
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik kom er net achter dat die KOEKENBAKKERS van DHL mijn velg in Den Haag hebben staan en dat ik die morgen moet oppikken. Dus ik gok dat ik wel dus er wel ff langs kan scheuren! Mail u als ik hem heb.....Even wat hulp troepen in geschakeld en hopenlijk hebben we vrijdag avond een andere kabel.....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.