Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je motor te warm wordt bij de africa twin, daar moet je echt je best voor doen. Alleen de bougies worden bij een te arm mengsel te heet, en dit kan je simpel controleren door er een uit te draaien en te bekijken.
http://www.xs4all.nl/~wktriker/bougies.htm
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als je je kleppen gesteld hebt, heb je ook je luchtfilterhuis los gehad.
Nu weet ik uit ervaring dat het terug plaatsen ervan nogal een lastige klus kan zijn. Ik heb zelf identieke ervaringen (kwa inhouden, gebruik is met mijn rijstijl geen constante factor :-X ), en toen bleek dus dat hij gewoon op de reguliere aansluiting niet helemaal goed zat.
Verder even goed kijken of je bougies wel goed vast zitten. (weer niet te vast natuurlijk....., hmm, is er eigenlijk een aanhaalmoment voor de bougies ?)
Als je echt duidelijk een scheurtje in het luchtfilterhuis bij de aansluiting ziet zitten, dan lijkt het me wel duidelijk, maar anders eens even de bevestigingen goed nalopen.
En weet je 100% zeker dat je alles goed hebt af gesteld ?
Misschien nogmaals controleren ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
(weer niet te vast natuurlijk....., hmm, is er eigenlijk een aanhaalmoment voor de bougies ?)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.