Hier is Daan dus, en ik had je mailtje al gezien.
Specs:
In een jaar al een dikke 100 gesleten, nog geen echte klachten bekend.
-1 persoon kwam langs want kreeg het niet gemonteerd (maar snapte ook echt niet hoe een schroevendraaier werkte, en een 100Watt soldeerbout is ook wel wat lomp....)
-1 persoon had het erover dat de diode+condensator niet werkte, maar had t eraf gehaald en vond het prima, wilde dus geen andere set ontvangen ofzo :-S
- Niet 2, maar anderhalf setje is verkloot door TNT, want 1 setje heb ik bijgebogen en daar rijd ik zelf mee rond
Je hebt m'n bankgegevens al, als je geld overmaakt (voor forumleden 4 tientjesinclusief verzending) gaat t morgen op de post en kun je vrijdagavond je pompje reviseren. Complete gereviseerde pompen heb ik ook in de aanbieding, zie MP. Prijs is 'indicatief', dus niet schrikken
. (meer om de zeurkousen op afstand te houden)
De diode en condensator verminderd inderdaad het inbranden; maar als je punten al helemaal weggefikt zijn zou ik maar met vers spul van mij of Olaf beginnen. 'k Heb niet het idee dat er een kwaliteitsverschil is tussen mij of Olaf ofzo.
Diode + condensator lost dus geen bijna verrotte pomp op zeg maar.... maar zorgt wel dat je gereviseerde setje (via olaf of mij) langer meegaat dan een originele nieuwe pomp (van 200 euri)
groetjes,Daan