Beste allemaal,
Bij de start van een weekendje weg op de motor direct problemen bij de eerste stop. Na 2,5 u over de snelweg. 1 stap in België krijg de Honda xrv 750 RD-04 uit 1992 dorst. Even tanken en even pauze. Na het tanken. Start de motor niet. Ik hoor geen click bij de start relais en denk, ik kijk er naar de pauze wel naar. Na 15 minuten pauze geen electra meer. Helemaal niets. Even een blik op de (gel) accu.helemaal opgezwollen en warm.
Een half jaar hiervoor heb ik mijn hele electrische circuit doorgemeten na een doorgebrande start relais. En na een nieuwe start relais deed de xrv 750 het weer naar behoren. Tot nu. Iemand een idee?
Ik heb nu niets om de motor door te meten. Dit volgt nog. Eerst een nieuwe accu en kijken of ik thuis kan komen.
Alvast bedankt allemaal
Addendum,
Anwb heeft inmiddels mijn motor door gemeten. Accu is stuk. En er stond 30 volt op mijn accu als mijn motor aan staat. Dus de spanningsregelaar is aan vervanging toe.
Even een nieuw spanningsregelaar en accu en als het goed is kan ik de volgende keer weer op pad