- Berichten: 657
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Er is dus verder weinig aan de hand. Het probleem deed zich (bij mij) met name voor bij een vrij regelmatige kadans van op en neer gaan (knippen pad). En tja, alleen een andere manier van rijden gaat dit probleem voorkomen Een knip proberen over te slaan, goed gas er op en zo 'vlak' mogelijk eroverheen, maar het is niet dat je dit heel snel onder de knie hebt
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
'k heb de mijne (1996-er) aangepast qua carbbeluchting naar een later model.
Sindsdien heb ik dit gedonder ook.
Wat ik nu doe als ik ga springen en gek doen, is een slangetje omwisselen zodat het weer 'in oude staat is'. Dan heb ik nergens last van, maar dampen m'n carbs weer leeg bij lange stilstand.... ooit hoop ik nog eens te ontdekken waar t nou mis gaat en hoe ik dit op kan lossen, want de 1993-er hier voor de deur is ook aangepast maar heeft nergens last van.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
nee, gok van niet, want nu sluit je de beluchting compleet af.
Met mijn 'workaround' maakt je de boel weer als vanouds .
3-wegkraantje werkt wellicht
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ja, maar het moet wel benzinebestendig zijn natuurlijk
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
die aanpassing heb ik ook gedaan.
Wat ik doe om hem NIET te laten verzuipen bij het schoonspringen:
De blauwe slang die het mees onderaan het plaatje uitkomt (leuke omschrijving toch?), dus zeg maar aan de voorkant van de motor, die trek ik van het Tstukje daar los, zodat hij open is daar. Ik dop dan het T-stukje af, daar beneden.
Geen verzuiperijen meer dan, maar wel weer het moeten doorstarten na stilstand....
Wie dit voor mij opgelost krijgt, krijgt een Mars cadeau Ik irriteer me er nl mateloos aan!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.