Ik hoor dat er mensen zijn die een luchtfilter mod uit gevoerd hebben op hun RD07(a) en zo meer vermogen en koppel eruit gekregen hebben, om dat het filter relatief klein is voor het aantal cc ,, een TA heeft een groter filter .....
Zijn er mensen die allerlei gaten geboord hebben en schotjes eruit gehaald hebben , bij de XR is dat bekend om inlaat geluid te beperken , kregen ze na nieuwe afstellingen cabr er meer uit .
iemand informatie ?
Heb via Ad een Venom uitlaat , heel scherp geprijs ,, maar wel een veel mooier dieper geluid maar niet aso , en met E keur
en stukken lichter dan het origineel en ook RVS
het geluid is wat minder mooi omdat de mic op de camera die hele lage frequentie niet oppikt
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid
Hitte plaatje zit er inmiddels op , Nog bedankt voor de snelle service Niko
Ik merk dat ie prima rijd, had wat inhoud problemen, die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen , alleen als ik boven de 100 constant rijd, maar kom weinig op de snelweg dus waar hebben we het over.....
Geluid is prima,, eerst had ik wat gerammel maar dat is over , kan iedereen die een lichtere uitlaat wil en iets donkerder geluid wil aanraden, moet nog wel een run maken op een bank ,, als ik dat gedaan heb post ik die wel
Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid