- Berichten: 1280
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nu vraag ik me nog steeds af hoe ze bij Motoport de nokkenaskettingspanner van een AT spannen?
Een gebroken zuigerveer hoor je overigens niet tikken.
Zeker weten dat alles qua kleppentrein in de (voorste) kop in orde is?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
foutej van mij spannen moet natuurlijk zijn spanning nagekeken
kleppentrein is goed veren alles in orde
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
zolang je geen poen hebt voor een GS, ben je nog een toffe peer..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ben nog niet zo lang op het forum, vandaar dat ik de vorige kwestie met dit motorblok niet heb gevolgd, maar als ik het hier zo meelees met de ervaring die ik zelf heb met allerlei verbrandingsmotoren, is dit blok toe aan een volledige revisie. Door het uitgelopen lager is gegaranderd elders schade ontstaan ...... nu door de ruimte op de piston is er vast ook van alles elders in het blok gaan (nog niet hoorbaar) gaan rammelen.Hoe krijg je het voor mekaar marco...
Eerst een lager dat eruitdraait in de dolomieten notabene, nu dit weer....
Maar goed zolang je geen poen hebt voor een GS, ben je nog een toffe peer..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Een revisie (met garantie!) waarna een blok eigenlijk als nieuw te beschouwen is en na goed te zijn ingereden gewoon weer ca. 100.000 km mee kan. En dat is duur, maar je hebt dan wel een nieuw en betrouwbaar hart in je fiets. Maar goed, ik kan deze specifieke situatie niet goed beoordelen. Ik wilde wel mijn mening geven en aangeven wat ik zou doen.tje maar wat beschouw je onder een volledige revisie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.