ja, Hyperpro kan ze ook reviseren. (150 euro geloof ik, uit mn hoofd)
nadeel: niet alle onderdeeltjes zijn standaard aan die HONDA-dingen en dus kunnen ze 'm niet helemaal reviseren.
Wij gaan maar gewoon op pad, en zien wel waar 't dempertje strandt .
Het lijkt wel een soort stage-fright. Ik heb dat ook gehad. Verwoven met regelfanatisme. Mij pakken ze niet. Ik ben een slimme wereldreiziger. Maar goed, mijn WP-unit van indertijd 2200 gulden gaf in de buurt van Ayers Rock de geest na 40.000 km en die was alles wat erin zat, kwijt. Kon ik pas in Cairns laten servicen. 3500km stuiteren als een kangoeroe is niet leuk. Maar je dealt met het zoals het komt. Je zult wel moeten.
Ik kan Daan verklappen dat zijn wereldreis hem wel eens meer avonturen zou kunnen gaan opleveren dan waar hij vrijwillig voor wil tekenen...
Ik was zó 'goed', dat het in die zin achteraf bijna saai was. Ik zorg sindsdien dat de basale zaken zijn geregeld -een motor die op dat moment in orde is- en daarnaast preventief een aantal zaken die zich hoogstwaarschijnlijk voor kunnen gaan doen -een binnenband mee bijvoorbeeld-.
Het is allemaal avontuur, gewild en ongewild. Gewoon gaan rijden. En de rest zie je wel...