Originele stickers

02 dec 2010 13:05 #1 door mototinus
Originele stickers werd gestart door mototinus
Ben op zoek naar de originele Africa Twin sticker 'goudkleurig' voor de linker zijkap.

Ik heb al gezocht op diverse sites die hier op het forum worden aangegeven, maar daar kom ik niet verder omdat ik geen id heb welke (kleur) code deze sticker heeft?
En op die sites staan ook geen voorbeelden van verschillende kleuren.

Wie o wie kan mij verder helpen (liefst adres in NL), ik wil het ook best origineel bestellen maar ook dan moet ik het juiste typenummer hebben??

Het gaat dus om de kleurstelling zoals in de bijlage staat aangegeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2010 14:16 #2 door Huib
Beantwoord door Huib in topic Originele stickers
kleurcode staat op een sticker. Even je zadel optillen en dan zie je 'em. Elke dure honda dealer kan je aan de stickers helpen. Je kan ook meteen met je fiets naar de de dealer rijden als je ze toch gaat bestellen.

Hydrographic Surveyor....... Ik leid de weg op de bodem van de oceanen.... waar ook ter wereld.

02 dec 2010 14:33 #3 door mototinus
Beantwoord door mototinus in topic Originele stickers
Dank voor je reactie,

Op de sticker staat NH1 E, en dat is de basiskleur van de motor zelf (zwart in dit geval).
Met die code kom ik niet veel verder ben ik bang.

Zijn er ook goedkope Honda dealers dan??  ;)

03 dec 2010 10:38 #4 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Originele stickers
als je hier zsf-motorrad.de/ je framenummer invoert, kom je bij de juiste onderdelen voor jou motor, ook de juiste kleuren stickers, je kan daar ook met een gerust hart bestellen, of met het nummer naar de locale honda boer, of als je het een klein beetje nederlands wilt houden kun je ook hier terecht www.cmsnl.com/ , kun je ook goed bestellen, let wel op dat de prijzen die hier in beeld verschijnen, nog zonder btw zijn, dat zie pas bij het bedrag als je gaat afrekenen. wat je ook nog kan proberen is om hier www.motorsticker.nl/index.php te vragen of ze de sticker voor je kunnen maken, is zeer goede kwaliteit daar, en ze kunnen veel.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

03 dec 2010 21:58 #5 door mototinus
Wederom dank voor de reactie, maar die sites had ik al gevonden, als ik daar zoek op framenummer krijg i.d.d. de stickers wel te zien, maar ik kan niet zien of het de juiste kleur is (dat staat nergens vermeld) en er zijn in 93 verschillende kleurstellingen  gemaakt. Ik dacht dat het vrij simpel was een sticker te bestellen maar dat valt nog niet mee. Zal morgen ff bij een Honda dealer navragen?

04 dec 2010 01:09 #6 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Originele stickers
volgens mij kijk je dan niet goed, want bij ZSF staat bij elke sticker de locatie en een kleurcode. het is me niet zo duidelijk welke sticker jij precies bedoeld maar als jij de juiste locatie hebt gevonden, dan zoek je die waar de kleurcode NH1E bij staat en dan heb je de juiste kleur sticker.  Die kleurcode van Honda zegt niet alleen iets over de basiskleur, maar over de hele kleurstelling van de fiets.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

04 dec 2010 17:49 #7 door mototinus
Ben er uit, er is nog een uitvoering met de kleurcode NH1E, maar na wat zoeken blijkt dat een 1994 uitvoering te zijn, ik heb nu volgens mij de juiste sticker gevonden en besteld. Erg handige sites overigens.

Vandaag ook m'n donor kuipdeel binnen, dus nu laat ik het beschadigde deel afzagen (dito bij de donorkuip) en weer ABS lassen. En dan spuiten.

Thanx voor de info

04 dec 2010 22:03 #8 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Originele stickers
Waar heb je het nou besteld, Mototinus?

04 dec 2010 23:37 #9 door mototinus
Bij ZSF in Duitsland, en voor wie een linker goudkleurige kuipsticker "Africa Twin" zoekt, het is bestelnummer;

87137MY1000ZB

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden