- Berichten: 102
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
..Zou het misschien niet beter wezen deze vervangen door een druklager(kogeltaatslager) 51102
met de maten 15x28x9 en dan het en dan van het hevelstangetje 1mm afslijpen. Dan wel van het vlakje wat tegen het lager aan drukt..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Bedankt voor de reacties, schoot mij zo te binnen.
Maar aangezien ik mijn motor dagelijks gebruik hou ik het bij het oude.
Maar ik vroeg mij af of er soms iemand ervaring mee had.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Algemeen aanvaarde wijze, bij gebrek aan speciaal gereedschap, is een doek tussen de aandrijftandwielen van de koppeling te proppen. Kan voor zowel los- als vastzetten (wat overigens niet met de luchtsleutel mag, maar een momentsleutel).
Grtz, Bromz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Meestal zit er wel een braampje van het borgringetje wat omgeslagen moet worden , dat is een mooie maatstaf om te zien of je hem weer even vast hebt zitten als voorheen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.