Werkplaatstekeningen RD07(A)

01 apr 2011 21:32 #1 door kees
Werkplaatstekeningen RD07(A) werd gestart door kees
Jeroen gooide dat topique op slot, maar dat was helemaal niet nodig.

www.cmsnl.com is gewoon een commerciele site die voor de grote 4 Japanse merken originele onderdelen verkoopt. Je kunt op die site je eigen bouwjaar opzoeken en via exploded views kun je je onderdeel kiezen. Erg handig!

@neet: de latere bouwjaren geven alleen een lijstje met pics van de onderdelen en moet je soms 14 pagina's door. Als je kijkt bij model 1995 zie je nog wel de exploded views. De meeste onderdelen komen overeen met latere modellen, op wat kleine specs na. Maar als je bijvoorbeeld een voorvorkkeerring wil hebben, die zijn allemaal gelijk en superhandig om in de lijst te kijken welke onderdelen daar allemaal nog meer bij horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2011 07:33 #2 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Werkplaatstekeningen RD07(A)

@neet: de latere bouwjaren geven alleen een lijstje met pics van de onderdelen en moet je soms 14 pagina's door. Als je kijkt bij model 1995 zie je nog wel de exploded views. De meeste onderdelen komen overeen met latere modellen, op wat kleine specs na. Maar als je bijvoorbeeld een voorvorkkeerring wil hebben, die zijn allemaal gelijk en superhandig om in de lijst te kijken welke onderdelen daar allemaal nog meer bij horen.

Yep, daar was ik al achter gekomen. Dat was inderdaad de reden dat ik ze niet vond.
Enige tijd geleden had ik al hele mooie gedownload maar was erg nieuwsgierig naar deze lay-outs.

Deze is ook erg leuk voor de digitale heb...
www.africatwin.ru/africafiles/manual/Wer...7acf71c9bbdb2a8b347d

02 apr 2011 07:39 #3 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Werkplaatstekeningen RD07(A)

Jeroen gooide dat topique op slot, maar dat was helemaal niet nodig.

Ah, daarom kreeg ik prive meels. Op slot zetten was inderdaad helemaal niet nodig, Jeroen....

Zie onderstaande link die mij werd toegezonden. (Precies wat Brom zei)
www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1...model7075/partslist/
Met dank aan Anko en Frank.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.059 seconden