Hulp bij montage middenbok RD07a gevraagd

11 apr 2011 23:23 #1 door Breetse
Hulp bij montage middenbok RD07a gevraagd werd gestart door Breetse
Goede avond mede At rijders,

ik ben mijn AT aan het opbouwen na een poedercoat beurt. Nu heb ik een vraag m.b.t. de middenbok.

Aan de middenbok zit een veer die enerzijds aan de bok zelf zit en anderzijds aan een U vormige beugel. Deze beugel schuift men over een as rechts naast de rubber kettinggeleider.

Nu is mijn vraag over over dit asje een rubbertje moet of dat men de U vormige beugel zo over het asje schuift. Moet men deze beugel niet borgen m.b.v. een borgringetje want ik vind dat er behoorlijk veel speling zit tussen de as en de beugel. Zo ja weet iemand mij dan te vertellen wat hiervan de bestelnummers zijn op de site van www.cmsnl.com .

Verder zaten er geen pakkingen aan het uiteinde van de uitlaat. Weet iemand hier ook de bestelnummers van. Het gaat om een AT RD07a bouwjaat 1997. Ik ga zelf ook alvast zoeken.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2011 00:27 #2 door kees
Beantwoord door kees in topic Hulp bij montage middenbok RD07a gevraagd
Hoi Breetse,

Voor zover ik weet zit er niks van een rubber of een borging op die pin waar dat beugeltje  met veer op gaat. Er staat zoveel spanning op die 2 veren dat het  op zijn plek blijft. Is geen standaard onderdeel, dus die staat niet op de lijst bij CMSnl.

En met de pakkingen bedoel je..? Wat? Die tussen het spruitstuk-met-verloop naar de de demper? Dat zijn grafiet pakkingen. Nr. 16 voor spruitstuk/verloop en nr. 17 daarna tussen de einddemper. Zijn voor zover ik weet voor alle typen RD07 gelijk.

Grtz, Bromz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.053 seconden