AT begint na 20 km te bokken, slaat af, wil slecht starten en met veel gas lopen

23 apr 2009 10:58 #21 door dj.verhulst

ding loopt nog steeds prima , geen stijgend verbruik of iets gemerkt ,, dus operatie geslaagt patient niet overleden  ;D

Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2009 19:27 #22 door kenny013

ding loopt nog steeds prima , geen stijgend verbruik of iets gemerkt ,, dus operatie geslaagt patient niet overleden  ;D

Kunnen we dus toevoegen aan de lijst van alternatieven  ;D

Een Africa Twin is onverwoestbaar, maar er zijn grenzen en een vrachtwagen is er zo een.
.
stanswebsite.tk/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2009 08:48 #23 door dj.verhulst

Kunnen we dus toevoegen aan de lijst van alternatieven  ;D


ja ! ,,, er liggen genoeg ZZR1100 in de prak en zijn ook redelijk veel aantallen van in omloop tot ergens in 2003 is dit model nieuw te koop geweest......

het klinkt misschien stom maar ik heb alleen maar 1 op 18 gereden met de nieuwe pomp, maar ik denk dat het goede weer meer van invloed is geweest...


Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2009 12:38 #24 door bobby templier

ja ! ,,, er liggen genoeg ZZR1100 in de prak en zijn ook redelijk veel aantallen van in omloop tot ergens in 2003 is dit model nieuw te koop geweest......

het klinkt misschien stom maar ik heb alleen maar 1 op 18 gereden met de nieuwe pomp, maar ik denk dat het goede weer meer van invloed is geweest...


het weer zeker weten en je rechter hand >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden