laser pro duro

04 juli 2011 13:03 #1 door eggie
laser pro duro werd gestart door eggie
hallo, ben in bezit van een RD 07  met orginele uitlaat,wil deze gaan vervangen door een laser produro.is het verstandig om mijn carbs af te laten stellen??? alvast bedankt uwer reakties, groet eggie..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2011 13:16 #2 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic laser pro duro
Ik zou het wél doen (ff afstellen). Scheelt toch weer. Combi met een K&N of BMC luchtfilter ligt dan overigens wél voor de hand... Tip!

PS... Waarom een laser produro? Er zijn betere merken voor minder geld die er ook nog eens leuker uitzien...

Rino b.v. is zo'n merk. Hadden we ook onder onze @twin (de uitlaat is later verkocht aan Carolien 'TwinBrothers'). Maar ook onder de Dero en onder de Alp.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

04 juli 2011 17:21 #3 door eggie
Beantwoord door eggie in topic laser pro duro
het gaat om een gebruikte uitlaat[legale versie] die onder een AT vandaan komt uit 2003 en die van mij heeft in 1994 het licht gezien.past dit of moet er e.e.a worden aagepast. dank voor de reaktie...

04 juli 2011 21:38 #4 door Bono
Beantwoord door Bono in topic laser pro duro
Het (koppel)stuk waar de demper op komt, is van een RD07A smaller (diameter) dan van een RD07.

Voor de rest "moet" er niets worden aangepast.

-- Han --

04 juli 2011 22:18 #5 door eggie
m.a.w ik kan de uitlaat er niet zo opbouten?zijn er eventueel verloop stukken of iets dergelijks voor te krijgen??

04 juli 2011 23:00 #6 door Bono
Beantwoord door Bono in topic laser pro duro
Dat weet ik niet. Omdat de diameter van de demper van een 7 wijder is dan van een 7A, was ik vlot / gemakkelijk geholpen met een "opvulring". Bij jou zou het dan net andersom zijn. Meet de diameters eens op. Misschien is zo'n verbindingstuk eventueel te fabriceren door een of andere handige Harrie.

-- Han --

05 juli 2011 14:23 #7 door -Leonie-
Beantwoord door -Leonie- in topic laser pro duro
Mocht je hulp nodig hebben bij het plaatsen en passend maken van je nieuwe uitlaat, dan kan ik je van harte aanraden om ééns een bezoek te brengen aan Mille Pajic in Gendringen ( www.pajic-racing.nl/ ). Ik heb afgelopen weekend mijn originele Transalp-uitlaat laten vervangen door een Laser Duo Tech. Mille is een paar uur bezig geweest met het plaatsen en passend maken en het ziet er prachtig uit. Echt vakwerk! En dat voor EUR 190!

Hij biedt zelf dempers aan, maar je kan een demper meenemen en bij hem laten plaatsen. Hij biedt ook "nieuwe" tweedehandse dempers aan. In mijn geval zat in de originele demper een deuk. Hij heeft hem gekocht (als ik me niet vergis van de fabrikant) en verkort zodat de deuk weg is. De uitlaat zelf is nog nooit gebruikt en doet het goed.

Je moet wel een afspraak maken, want hij is erg druk.

Groet, Leonie

Ladies Angels '11 en '12

Transalp '97
CRF250L '12

05 juli 2011 22:04 #8 door eggie
beste mensen bedankt voor alle tips en trics maar heb de demper afgezegd vanwege het aanpassen van de aansluiting ga toch liever voor een demper die ik zo 1 2 3 aan kan sluiten op mijn pijp...zal elders op het forum dan ook een topic openen om op zoek te gaan gaan voor de juiste demper...groet eggie

06 juli 2011 16:08 #9 door Big E
Beantwoord door Big E in topic laser pro duro
geen nood, je kan er gewoon een reduceerhuls tussen plaatsen, dit om het verschil van diameters op te vangen.
Ik weet de maten niet van @twin, maar ze zijn in vele maten te verkrijgen. Kijk bijvoorbeeld maar eens op www.motozoom.nl , en pajic-racing die zal ze zeker hebben.
Suc6 Eric

06 juli 2011 19:47 #10 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic laser pro duro

beste mensen bedankt voor alle tips en trics maar heb de demper afgezegd vanwege het aanpassen van de aansluiting ga toch liever voor een demper die ik zo 1 2 3 aan kan sluiten op mijn pijp...zal elders op het forum dan ook een topic openen om op zoek te gaan gaan voor de juiste demper...groet eggie

Hi, kijk eens op Polo.de zij hebben Hashiru dempers gekeurd en wel met een mooie donkerbruine klank... :)

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.068 seconden