Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De toerenteller van mijn Twin reageert niet altijd, volgens kenners is dit:
- Of het begin van een overlijdende CDI (linkerhand, onder je zadel), al dan niet ten gevolge van een overleden spanningsregelaar (eveneens: LH onder het zadel).
- Soms komt je signaal ook van de bobine. los contactje iig ding pikt een signaal van de cdi/ontsteking. ff dat draadje eerst controleren, als daar geen slecht contact zit, kan het of in de teller, of in de cdi unit zitten.
- Als dat goed is dan kun je de stekkers onder je luchtfilterhuis eens inspecteren?
Nu heb ik de Haynes service en repair manual maar te weinig ervaring en durf in sleutelen maar heb ook niet voldoende goed gereedschap en sleutelruimte. Wie kan en wil me hier mee helpen?
Verder wil ik in het najaar mijn voorband wisselen (heb Michelin Anakees voor en achter).
Mijn schijven zijn dun voor en denk achter ook. (dus deze vervangen is meteen de blokjes ook).
Baukje wil net als ik ook zelf sleutelen en wil nieuwe banden voor en achter (graag advies) en graag een valbeugel. (zie foto van de mijne welk merk en type dit is weet ik niet vind ze wel mooi, en staan op de zwarte twin van Baukje ook wel goed denk ik)
Dus al met al wanneer zijn de sleuteldagen? , kunnen de benodigde spullen daar aangeschaft worden (wellicht met een aantrekkelijke ledenkorting) :.
Heeft iemand enig idee wat ik hiervoor aan euries kwijt ben? :-[
Met andere woorden veel vragen. (op als er voor deze meerdere vragen een ander topic gestart moet worden hoor ik het wel)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
wat een vragen,
sleuteldagen zijn pas volgend jaar .. dus nog wat geduld
een cdi unit kost nieuw ca 850 euri
de remschijven kosten ca 190 euro per stuk en ca 35 euro per set remblokken
een voorband ca 105,-
al met al flink wat euri's
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Inmiddels alle draden naar de cdi en de gelijkrichter gecontroleerd en opnieuw ingespoten met contactspray, echter toerenteller reageert nog niet,
De cdi van Baukje haar twin zal ik morgen overzetten om zeker te weten dat dat het niet is.
Onderstaande link via Richard gekregen
Michel,
ik vond deze voor je voor slechts 75 euro ex verzendkosten
www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_T_V_W...sc_Front_Kyoto_Wavy/
thnx
Nog wel een vraagje (Ad) achter en voor heb ik zelf Michelin Anakees 2. Mijn voorband is slecht en ga ik vervangen. Als ik net zoals Baukje voor de Heidenau K60 Scout All-roadbanden wil kiezen kan ik dan zomaar deze eerst voor doen, want mijn achterband is nog lang niet op? Of geeft dit teveel problemen in rijgedrag?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.