- Berichten: 15
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
heb ik met mijn twin ook, komt mogelijk door de modificatie die ik vanwege moeizaam starten na meerdere dagen stilstand heb doorgevoerd.
ik heb het vermoeden dat door het gehobbel, benzine via de vlotterbak overloop weg stroomt, en vervolgens de verdere beluchting van de carburateur "verstopt"raakt door brandstof in de relatief kleine diameter van de slangen.
( edit; zonder modificatie is het startprobleem door leeg verdampte vlotterbakken ook op te lossen door even kort de startknop in te drukken, de benzinepomp begint dan te pompen - je hoort hem tikken- wanneer deze stopt met tikken zijn de vlotterbakken vol, hierna starten en lopen! gaat helaas niet op als er zoals bij mij een vacuümpomp gemonteerd is )
hierbij ook een link naar een topic dat daarover gaat:
www.transalpclub.nl/forum/index.php?topi...44.msg36876#msg36876
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.