Niet alledaagse ATtjes.

24 dec 2009 00:15 #61 door kenny013
Beantwoord door kenny013 in topic Niet alledaagse ATtjes.
F*ck, dit is toch wel erg mooi,
http://www.youtube.com/watch?v=UudzyKMsTw8&NR=1
Teneré Club Nederland   :-[  ???  :'(

Een Africa Twin is onverwoestbaar, maar er zijn grenzen en een vrachtwagen is er zo een.
.
stanswebsite.tk/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2009 09:30 #62 door *thomas*
Beantwoord door *thomas* in topic Niet alledaagse ATtjes.
@ Kenny, wat zie jij dat ik niet zie? Want ik kan uit dat filmpje niets opmaken (alleen dat de onboard filmpjes enkel op de baan zijn)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2009 11:48 #63 door kenny013
Beantwoord door kenny013 in topic Niet alledaagse ATtjes.

@ Kenny, wat zie jij dat ik niet zie? Want ik kan uit dat filmpje niets opmaken (alleen dat de onboard filmpjes enkel op de baan zijn)

Hmmm klopt  ??? , dacht eigenlijk een ander filmpje te hebben gelinkt.
-*gaat eens zoeken naar andere link*-

Een Africa Twin is onverwoestbaar, maar er zijn grenzen en een vrachtwagen is er zo een.
.
stanswebsite.tk/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2009 12:38 #64 door mikkola
Beantwoord door mikkola in topic Niet alledaagse ATtjes.
Dit stond op de site van Termaat motoren Nijmegen.


Nieuwe yamaha xtz 1200 super tenere op komst in 2010

Yamaha heeft zijn kimono een beetje omhoog gehouden op de beurs in Tokyo met de eerste Teaser om ons alvast te prikkelen wat er komen gaat.
Als opvolger van de Super Tenere uit de begin jaren 90 en als tegenhanger van een beiers merk, zijn de eerste specs terug te vinden in de eerste sneak die Yamaha hier ons geeft.
De paralele twin, gebaseerd op het oer ontwerp, met 270 graden krukas heeft een cilinderinhoud van 1200 cc. Ook is bekend gemaakt dat de motor uitgerust gaat worden met cardan aandrijving, instelbare gecombineerde ABS remsysteem en traction control.
Ondanks dat op de show slechts een "uitgekleed" ontwerp staat, is de verwachting dat de nieuwe Super al in 2010 op de markt komt.
_________________

Op rechte stukken zijn anderen sneller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2009 12:40 #65 door *thomas*
Beantwoord door *thomas* in topic Niet alledaagse ATtjes.
Er doen ook geruchten de ronde dat yamaha de tenere pas in 2011 zal uitbrengen wegens financiele problemen (bron; MCN)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2009 13:11 #66 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Niet alledaagse ATtjes.

Krijgt overigens ook een variabele mapping van het motormanagement, net als de nieuwe Multistrada. Ben heel erg benieuwd wanneer hij op de markt gaat komen, welke prijs en vooral, welk gewicht. Want die Duc weegt nog geen 190 kilo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2009 22:29 #67 door Vincenzo
Beantwoord door Vincenzo in topic Niet alledaagse ATtjes.
Ja is een mooi ding de S versie heeft 4 instellingen die je kan veranderen met een druk op de knop.

-Sportstand:150 pk met een hoop koppel vering wordt automatisch sportief afgeveerd
                  DTC (Ducati Traction Control) grijpt minder snel in.
-Toeren      :150 pk koppel is breder uitgesmeerd zodat je minder hoeft te schakelen,
                  Vering,Traction Control en ABS wordt automatisch ingesteld.
-Urban (stad) :100 pk Vering slapper,DTC grijpt sneller in.
-Enduro      :100 pk , ABS uitschakelbaar , Vering hoger,DTC werkt minimaal               
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2009 10:41 #68 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Niet alledaagse ATtjes.
Endurostand heeft lekker veel nut met straatbanden. Wie probeert Ducati nou eigenlijk voor de gek te houden? :-\

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2009 10:47 #69 door Vincenzo
Beantwoord door Vincenzo in topic Niet alledaagse ATtjes.
Ja,als je van plan bent om meer off road te gaan dan moet je zelf natuurlijk je banden aanpassen,dat is bij een twin toch ook!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2009 15:33 #70 door Miquel
Beantwoord door Miquel in topic Niet alledaagse ATtjes.

Wow, doe mij maar die Chesterfield (zie op 1:39) ;D

Miquel was TWINDRIVER
Lid vanaf 2005 tot 2015



Transalp 600

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2009 00:55 #71 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Niet alledaagse ATtjes.
Die gauloises vind ik mooi :P, jammer dat ik zo klein ben en geen geld meer heb om nog wat erbij te kopen :'(

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2009 11:39 #72 door hcm
Beantwoord door hcm in topic Niet alledaagse ATtjes.

jammer dat ik zo klein ben





Hakjes doet wonderen.  ;)

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2009 18:46 #73 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Niet alledaagse ATtjes.
Jaa, idd maar niet op de motor maar wel + rokje ;)

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2009 19:17 #74 door kees
Beantwoord door kees in topic Niet alledaagse ATtjes.

Jaa, idd maar niet op de motor maar wel + rokje ;)


..en dan WEL achterop de motor.. :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2009 19:37 #75 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Niet alledaagse ATtjes.

Ja,als je van plan bent om meer off road te gaan dan moet je zelf natuurlijk je banden aanpassen,dat is bij een twin toch ook!!


Ik doelde eerder op de wielmaten: AT voorwiel is 9 cm breed op een 21 inch wiel, Ducati voorwiel 12 CM brede band op een 17 inch wiel: voorwiel van een Duc is even dik als het achterwiel van een Africa Twin. en met welke maatvoering worden wedstrijden gewonnen?

Vandaar dat ik zeg/vind dat het verkeerd is om rijders van een Multistrada, Vstrom, Versys en zulk soort prul echt te laten geloven dat hun motoren geschikt zijn voor offroad, het enige wat ze gemeen hebben zijn langere veerwegen dan een tourmotor. Het TCN lid met de kanariegele Varadero heeft er offroad al de grootste moeite mee, en hij heeft een bak meer ervaring met offroad rijden dan de gemiddelde persoon die op een Versys stapt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2009 07:45 #76 door daandus
Beantwoord door daandus in topic Niet alledaagse ATtjes.
op Marktplaats staat een Rat Bike met een RD04 als basis...
Ziet er niet uit, maar da's mijn bescheiden mening! (en die kerel wil er ook nog 2500 voor hebben!)

... was ooit lid ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2009 20:20 #77 door Miquel
Beantwoord door Miquel in topic Niet alledaagse ATtjes.

op Marktplaats staat een Rat Bike met een RD04 als basis...
Ziet er niet uit, maar da's mijn bescheiden mening! (en die kerel wil er ook nog 2500 voor hebben!)


Deze dus
link.marktplaats.nl/307232262   ;D

Miquel was TWINDRIVER
Lid vanaf 2005 tot 2015



Transalp 600

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2010 19:30 #78 door Vincenzo
Beantwoord door Vincenzo in topic Niet alledaagse ATtjes.
Ook wel appart!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2010 20:04 #79 door dosch71
Beantwoord door dosch71 in topic Niet alledaagse ATtjes.
Hier staat de mijne: op www.ratbike.org onder dosch's Bierjäger... >:D

Meningen???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2010 20:50 #80 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Niet alledaagse ATtjes.

Hier staat de mijne: op www.ratbike.org onder dosch's Bierjäger... >:D

Meningen???


Ik zie geen dosch's Bierjäger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.096 seconden