Boutje+bus Zijkap RD04

02 mei 2009 10:44 #1 door Maartwin
Boutje+bus Zijkap RD04 werd gestart door Maartwin
Vorige week na een ritje naar Zandvoort het boutje van mijn rechter zijkap verloren. Wie heeft hem gevonden? Reacties naar....... >:D

Nee, heeft iemand een idee waar je ze kan krijgen en wat ze kosten? Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2009 19:27 #2 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Boutje+bus Zijkap RD04
dealer, kost wss. in totaal 8 euro (2euro per onderdeel X2 omdat het Honda is)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2009 20:22 #3 door Maartwin
Beantwoord door Maartwin in topic Boutje+bus Zijkap RD04
Bedankt voor de reactie. 8 euro, dat is geen wereldschokkend bedrag ware het niet dat we hier over 1 boutje met busje praten. Inmiddels aan de knutsel geweest, op mijn toertje van vandaag een aantal keer gestopt bij een motor toko en fronsende wenkbrouwen genoeg, maar niet het boutje. Gelukkig had ik nog wat gelijkende boutjes liggen en met dikke rubber ringetjes de boel passend gemaakt. Zit als een huis en je ziet geen verschil. Ik wacht dus wel even tot een origineel (lijkend) mijn pad kruist voor een normaal bedrag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2009 23:12 #4 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Boutje+bus Zijkap RD04
ze zijn gewoon te bestellen hoor, wat is daar zo het probleem van?

Voor mijn RD07 heb ik nagenoeg alle kuipschroeven opnieuw moeten bestellen (waren verrot gedraait met een te kleine schroevendraaier, of vervangen door een normaal boutje). Ben er in totaal wel wat aan kwijt geweest (om en nabij €80, met rubbers etc etc) dus jij komt er nog goed vanaf  ;D.

Voor de baggerRD04 zal hetzelfde moeten gebeuren (als hij eenmaal rijd), maar ik vind het niet zo'n ramp, weinig dingen die mij zo irriteren als mensen die hun kuipwerk met allerhande tie-wraps en losse moertjes bij elkaar gaan houden, zo zou ik niet omgaan met een future classic, zelfs al gebruik ik hem voor de cross.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2009 23:38 #5 door Maartwin
Beantwoord door Maartwin in topic Boutje+bus Zijkap RD04
Tie wraps, die zitten er niet op.  Zoals ik al zei, nu zit er een origineel lijkend boutje op. En als ik iets vind (en dat zal ik) wordt het gewoon weer origineel. Maar dan wel voor een normale prijs. Uit principe. Honda is (samen met andere merken) met zijn onderdelen nog erger dan de belastingdienst :-\.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.060 seconden