De originele naald is niet te verstellen, tenzij je extra sluitringen onder de zitting plaatst.
Ik heb in mijn 1991 Twin (ander type carburateur) ook een Dynokit van Tovami gemonteerd en kwam daar van een soortgelijke kermis thuis: Standaard een verbruik van 1:11 in combinatie met een verschrikkelijk gasresponse, en op zijn best 1:15 (wat ik al had). Antwoord van
Mijnheer Frederiks
? " Er zijn altijd motoren die net even anders moeten".
Mijn advies: Dynokit op Marktplaats, en voor een meier een tweedehands RD07A carburateurset kopen: Alle standaard naalden, veren, sproeiers en niet-opgeboorde gasbuizen, en ook nog extra chokeplunjers, gasbuizen, membranen en een TPS sensor op de koop toe.
Met mijn Duitse carburateurs (te herkennen aan 115 sproeiers voor+achter) had ik een verbruik van c.a. 1:18 en perfect te doseren gas.... Toen kocht ik een RD04
EDIT: Vergeet ook zeker niet de opening van de smoorkleppen ten opzichte van elkaar te
synchroniseren
.