inhouden stotteren en geen vermogen slotje aub..!

10 jan 2014 22:10 - 02 feb 2014 13:39 #1 door thedennman
Probleem verholpen...
Discussie gesloten.
11 jan 2014 12:01 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic inhouden stotteren en geen vermogen slotje aub..!
Het klinkt wellicht vreemd maar ik zou de spanningsregelaar en de accu eens wisselen.
Heb zelf ook een keer een vreemde storing meegemaakt en me drie keer in de rondje gezocht.
Heb je btw het massa punt onder de tank aan de linkerzijde ook al eens bekeken en de ogen op blank ijzer gezet?
Ik sluit btw de spanningsregelaar direct op de accu aan.
Discussie gesloten.
11 jan 2014 12:16 #3 door thedennman
Beantwoord door thedennman in topic inhouden stotteren en geen vermogen slotje aub..!

Het klinkt wellicht vreemd maar ik zou de spanningsregelaar en de accu eens wisselen.
Heb zelf ook een keer een vreemde storing meegemaakt en me drie keer in de rondje gezocht.
Heb je btw het massa punt onder de tank aan de linkerzijde ook al eens bekeken en de ogen op blank ijzer gezet?
Ik sluit btw de spanningsregelaar direct op de accu aan.

Massa punt onder de tank..? Je bedoeld diegeen die op dat verstevegings balkje zit. Onder de luchttunnel naar carbs..?
Die heb ik er al afgehad en op geschuurd.

spanningsregelaar kan ik helaas niet wisselen omdat deze op de "nieuwe" twin gesoldeerd zit..  :-[ opzich beter alleen nu niet..

accu is 100% vol word bij geladen door motor, en zorg bij elke poging dat deze 100% vol is dmv optimate
Discussie gesloten.
11 jan 2014 20:25 #4 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic inhouden stotteren en geen vermogen slotje aub..!
Toch zou ik die spanningsregelaar eens proberen.

Ik bedoel het massapunt links voor boven de radiateur.
Toevallig een metalen ringetje tussen het oog van de massadraden en de bout gestopt?
Discussie gesloten.
11 jan 2014 21:10 #5 door thedennman
Beantwoord door thedennman in topic inhouden stotteren en geen vermogen slotje aub..!

Toevallig een metalen ringetje tussen het oog van de massadraden en de bout gestopt?

kun je deze plek a.u.b met een plaatje verduidelijken dan weet ik zeker of ik hem gehad heb..!?

spannings regelaar kan ik helaas niet wisselen ivm gesodeerde draden op de andere twin,  maar goed de accu wordt wel geladen..
dus weet niet of hij dan als nog stuk kan zijn..?!?

bvd .!    Edit ben ff snel naar de garage gelopen... bedoel je die waar de voorste bobines aanhangen of die waar t thermostaathuis
aanhangt....??
Discussie gesloten.
12 jan 2014 15:34 #6 door thedennman

heb je t wel over de rd-04 , want op de plek je me aangeeft kan ik niksmzien qua draden...?!

Bvd
Discussie gesloten.
12 jan 2014 15:55 #7 door V-Twin

heb je t wel over de rd-04 , want op de plek je me aangeeft kan ik niksmzien qua draden...?!
Bvd

Je hebt gelijk was ff in de war met de RD07(A).
Bij de 04 zit de massa op de genoemde brug.
Je zou anders wellicht ff van een clublid een andere spanningsregelaar kunnen proberen of ff contact met Ton Weijler opnemen in Thorn of die nog een losse spanningsregelaar heeft liggen die je kan proberen.
Heb er hier ook wel één liggen maar voor jou een beetje ver weg als je in Limburg woont.

Discussie gesloten.
18 jan 2014 19:21 #8 door thedennman
Mag op slot,, motor loopt weer als een kogel.... slijk in de tank en ook de brandstof uit de tank gebruikt om te testen... minder slim
zeg maar  ;-)

Morgen ff max tank spoelen en dan kan hij de  verkoop weer in...

Greetszz
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.068 seconden