Tripmaster blijft staan op 88.88.888.88 resetten?

07 aug 2014 08:27 #1 door life030
Hoi Iedereen,

Vorige probleem geruisloos opgelost via hier. Nu heeft mn RD07 1995 al bijna 4 maanden stil gestaan deze winter voor onderhoud. Maar toen ik erop wilde rijden bleef die Tripmaster altijd maar op 88:88 88:88 8888  etc. staan. Als ik de lampen aan doet, wordt ie wel iets verlicht. Dus stroom e.d. doet het. En voor dat ik hem wegzette deed ie t ook perfect.

Ik heb alles geprobeerd hem te resetten, systematisch alle toetsencombinaties geprobeerd, handleiding opgezocht (in het Duits, dat is voor mijn tijd), fora, maar het lukt me niet. Welke stappen moet ik zetten om de Tripmaster te resetten?

thanx!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2014 11:28 #2 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Tripmaster blijft staan op 88.88.888.88 resetten?
Accu tien tellen loshalen!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

07 aug 2014 13:06 #3 door Timy
Oplossing zie hierboven. Blijft het vaker gebeuren kan Mauppie je misschien helpen. In de loop der tijd schijnt er een weerstand zijn 'kracht' oid te verliezen waardoor dit regelmatiger kan voorkomen. Ik weet dat hij het kan vervangen (tegen betaling natuurlijk maar aanzienlijk goedkoper dan een nieuwe  ;))  Maar accupolen loshalen werkt altijd hiertegen.

Liberté - Egalité - Fraternité

07 aug 2014 17:44 #4 door life030
Beantwoord door life030 in topic Tripmaster blijft staan op 88.88.888.88 resetten?
hey,

simpeler kan niet! meteen proberen!

gr. Marius

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.118 seconden