- Berichten: 224
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
En een combo van die opties?
Rubbers vervangen door alu bussen, kroonplaat afvlakken en dan haaks boren? Of hou je dan te weinig vleesch over omdat je scheef door de bussen boort?
Of, afvlakken, een kledder van een haaks gat erin en dan een grotere bus erin (persen). Zo zat het bij de kroonplaat van de Husky USD op de XR.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wordt ineens weer een interessant topique
@Headless, de voorpoten zelf hebben ook een offset t.o.v. de stuurpen. Is dat dan bij een XR gelijk aan die van Alp of AT? Een XR heeft maar 1 schijf, dus heel die XR-vork overzetten schiet je bij een AT niet veel mee op. AT-poten in XR kroonplaten kan vlgs mij dan weer wel, beide hebben 43mm diameter binnenpoten.
Iemand dat wel eens gedaan?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Of de off-set tussen de poten en de stuurpen bij de XR vork anders is?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.