tonnetje

14 juni 2009 12:29 #1 door xrvtuur
tonnetje werd gestart door xrvtuur
Had het tijdens het ITT verwacht maar dat lukte net niet, en nu al een tijdje wegens gezondheid niet echt in staat om te rijden, maar gisteren is het dan toch gelukt, mijn motor is nu weer als nieuw ;D



grtjs Arthur

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2009 12:35 #2 door olaf
Beantwoord door olaf in topic tonnetje
die van mij ging vorige week precies op 50000km toen ik hem in de schuur zette . moet nog een tijdje voor hij weer nieuw is .
Heb je ze allemaal zelf gereden ?
Proficiat met je nieuwe Twin .
Meer uit intresse wat is er met je . (hoeft niet natuurlijk)
Groeten Olaf

AT en KTM Adv 990R

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2009 12:43 #3 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic tonnetje
Ja bedankt ;D een overjarige '92er ,ik heb hem gekocht met 35557 km, de rest heb ik zelf gereden, en ik ga er verder mee rijden tot hij uit elkaar valt, en dat kon nog wel eens een tijdje duren want ik probeer hem echt goed te onderhouden.
Wat mezelf betreft, ik heb regenboogvliesontsteking, daar heb ik sinds 1984 met tussenpozen last van, nogal pijnlijk en vervelend, maar moet serieus behandeld worden anders kost het je ogen. Het gaat nu weer de goede kant op maar ik moet het nog even rustig aan doen.

grtjs arthur

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2009 13:00 #4 door olaf
Beantwoord door olaf in topic tonnetje
Beterschap , je ogen lijk me erg vervelend  :(
Ik hoop  dat het een tijdje wegblijft voor je .
Groeten Olaf

AT en KTM Adv 990R

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2009 13:33 #5 door hcm
Beantwoord door hcm in topic tonnetje
Regenboogvliesontsteking nooit van gehoord, als je het een keer gehad hebt kom je er dan nog wel vanaf ? Lijkt me ook lastig op de taxi, maar ik denk dat je thuis bent.Beterschap natuurlijk en nog 35557 km te gaan en je bent helemaal rond geweest.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2009 14:20 #6 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic tonnetje
daar kom ik waarschijnlijk nooit meer vanaf, maar het kan wel lang weg blijven, het was nu ook 4 jaar geleden, maar ik heb het ook wel eens 2x per jaar gehad. Als ik het heb ben ik ziek thuis, dus geen last met werken, en tot nu toe heeft mijn gezichtsvermogen er niet onder geleden, het is een kwestie van tijdig naar de oogarts en behandelen, met deze aandoening kun je altijd je oogarts direct bellen en dan zit je er binnen een paar uur.

Nog 35557km en dan ben ik echt rond, zo had ik het nog niet bekeken... da's een goeie :)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.079 seconden