Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ketting en tandwielen zijn echter niet op, iemand enig idee wat dat kan zijn??
Hoi, ik gebruik wel eens een Becker Traffic Assist in een tasje bevestigd aan een flexibel armpje (gekocht bij Halfords, is geloof ik voor fietsen) dit armpje kun je eenvoudig in een andere stand zetten wanneer de zon er op schijnt en is dan goed leesbaar. Succes!Hallo medestrijders,
Ga één dezer dagen mijn AT weer klaar maken/beurtje geven voor het nieuwe seizoen en ik bedacht me opeens dat ik nog een probleempje heb dat nog niet verholpen is.
Tijdens afremmen op de motor hoor ik steeds vaker een geluid wat mij doet denken aan een kettingset dat zijn langste tijd heeft gehad.
Ketting en tandwielen zijn echter niet op, iemand enig idee wat dat kan zijn??
Navigatie: Ik had in een waterdicht tasje een MIO autonavi, zeer slecht af te lezen bij zonlicht...
Deze is nu (gelukkig) kapot dus zoek op Marktplaats een andere.
Wie heeft ervaring met autonavi (TOMTOM GARMIN oid??) met goed helder scherm?
Echte waterdichte motornavi is me gewoon te duur ;D
Pak de ketting beet aan de achterzijde van het achtertandwiel en probeer de ketting hier vanaf te trekken.
Lukt dat mee dan 1 cm dan kun je er vanuit gaan dat je ketting aan zijn einde is.
www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=12889.0
Navigatie: Ik had in een waterdicht tasje een MIO autonavi, zeer slecht af te lezen bij zonlicht...
Deze is nu (gelukkig) kapot dus zoek op Marktplaats een andere.
Wie heeft ervaring met autonavi (TOMTOM GARMIN oid??) met goed helder scherm?
Echte waterdichte motornavi is me gewoon te duur ;D
Dan moet je wel de ketting onder spanning zetten:
Dan moet je wel de ketting onder spanning zetten: in het midden tussen de tandwielen de onderzijde omhoog drukken.
Anders meet je verkeerd mocht de ketting slap hangen.
Das war einmal. Waypoint (gps.nl) is niet duur meer, ik geloof dat ik in de winkel in Leek €20 meer betaalde voor mijn zumo 350LM dan de allerlaagste prijs op internet. En dat was nog flink zoeken.Mmm... Waypoint, die zaak loop ik met een grote boog omheen. Veels te duur, arrogant....met name die so called Mister GPS.
Telefoonhouder bij de Action, kost weinig. Osmand voor Android (gratis of minder dan 8 euro wanneer je veel kaarten wil) voor de tracks (geen gpx route alleen tracks of route in de app maken, how-to's op mijn youtube kanaal) en Offline Maps (niet googlemaps) voor AB navigatie, gratis...
Ik ga of investeren in een echte motornavi, of in een telefoonhouder en een goeie navi app.