Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ach, het scheelt weer als je er weer een "scott oiler" op terug plaatstAh, dank je wel!!! Dat kan inderdaad heel goed kloppen, want bij het achterwiel zaten ook nog restanten van zo'n systeem. Zonde dat het eraf is gesloopt. Zat dit standaard op de AT of is dit er later opgezet (en dus nog later half weg gehaald).
ik wil het wel van je overnemen
Dat is niet de moeite denk ik. Wat er bij het achterwiel zat heb ik niet meer, dat heb ik een paar weken terug weggegooid toen ik het wiel eruit had gehaald om er nieuwe banden op te laten leggen. Enige wat ik er dus vanmiddag nog af heb gehaald is dat slangetje en nippeltje dat in het blok geschroefd zat (M5 geloof ik). De rest heeft een van de vorige eigenaren er al af gesloopt.ik wil het wel van je overnemen
Ik denk dat 'ie stuk is gegaan, anders zou je inderdaad verwachten dat ze alles eraf halen (om het over te zetten op een andere motor ofzo). Maar als het er niet standaard op zit ga ik het er ook niet opnieuw opzetten. Is toch een vrij duur systeem heb ik gezien. Doe het wel met de handScottoiler is er achteraf opgezet. Vreemd dat ze die scottoiler meenemen maar buisjes e.d. laten zitten.
Vreemd, er eerst honderden auto's aan zooi op zetten, en daarna weer weghalen?!
Ga ik voorlopig niet doen, dus heb het maar weg gehaald. Ik heb het niet zo op loshangende draadjes en slangetjes.Ach, het scheelt weer als je er weer een "scott oiler" op terug plaatst
Ai, zat erbij mij ook één op, totdat hij plots weigerde. :'( Motor 2,5 KM moeten duwen en eerst provesorisch doorverbonden...........
Verder zit er een Red Alert Delta alarm systeem ingebouwd. Ik was van plan deze er helemaal uit te slopen, deze heeft afgelopen week namelijk een keer geweigerd en dan sta je mooi stil. Het bleek de voedingskabel te zijn die los zat (vanmiddag gefixed), maar je kan er ter plekke eigenlijk niks aan doen. Zodra je aan kabels van het alarm gaat zitten gaat 'ie herrie maken, en midden in de nacht wordt dat niet erg gewaardeerd. Nu ik toch bezig was dus ook maar een extra schakelaar geplaatst (goed verstopt ) waarmee ik het alarm kan uitschakelen en de startonderbreker (blokkeert startmotor en CDI) overbrug. Is ook handig als de afstandbediening leeg is of stuk gaat.