Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
@len_tour
De bougie zou dan erg licht grijs of wit moeten zijn toch?
Dat ga ik zaterdag avond of zondag na kijken. Ben nu druk aan het leren voor 2 examens zaterdag.
Ik denk idd wit.
Het membraan zorgt er voor dat het mengsel rijker wordt wanneer je het gas afsluit. Dit zou het geplof bij gas-dicht een beetje moeten temmen.
Armer juist. De brandstoftoevoer in de carb wordt afgesloten, want
...
En meer info(pagina werkt wsl niet op tablets ed ivm flash:You're blasting down the road and you see a hairpin coming up, so you close the throttle. This closes the butterfly valve. You and your 400 lb. baby (the bike, not the other love of your life), are still rolling with inertia, keeping the engine revs high. Now it can't get the mixture it's trying to suck in because the butterfly valve is closed, blocking the air flow.
To compensate for this there's an air jet in the lower diaphragm chamber that transfers ambient pressure to one side of the coasting enricher's spring-loaded cut off valve. The excess vacuum in front of the butterfly valve is transferred to a drilling that leads to the other side of the cut off valve. This sucks it open, allowing the pilot jet to feed more fuel to the engine, preventing an overly lean condition. (Pop. Pop. Pop.)
Als je zou willen kijken zou ik je erg dankbaar zijn.
Oh?
Stuur maar ff pm met je adres.