- Berichten: 224
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
we have two sizes of regulators:
a standard thyristor type that is good for generators up to 400 watt output,
a mosfet type for generators with more than 400 up to 580 watt output.
The price ist 99,50 EUR for the standard and 179,- EUR for the mosfet type.
You can use a mosfet regulator on your AfricaTwin but you must not because the output of the generator is less than 400 watt.
We always recommend a standard regulator for AfricaTwin but at least it is your decision.
We dont understand why people are discussing about a mosfet type on AfricaTwin, it is much more expensive and because of its function it produces more heat in the generator.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Da's nou niet direct mijn gedachte als ik wat onderdelen bestel bij een CMSNL of een van de andere leveranciers : Maar ik begrijp je punt.
niet zo zeuren over duur,
je zit op een motorfiets die ooit ruim 24.000 guldens heeft gekost en de prijsjes van de wisselstukken staan daar nog steeds in verhouding mee
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
die stekker kun je niet meer gebruiken
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Eh pardon? Die stekker van de regelaar gaat sowieso eraf want er komt een nieuwe regelaar. Het contact waar ie in gaat kan wel weer gebruikt worden toch?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nee,
Dat is de stekker tussen dynamo en regelaar die er zo beroerd uitziet. En die ook je probleem veroorzaakt heeft. Die stekkerverinding is berucht bij AT's.
Uiteindelijk molt dat ding je regelaar, accu, cdi en je dynamo. Ben je zomaar een rug verder.
Wat Tuur bedoelt, en mee eensch zo zit het bij mij na dit soort bull ook al jaren, is die frituurstekker van je dynamo afknippen, ook die van je nieuwe regelaar afknippen en de draden zonder de stekker aan elkaar solderen. Maakt niet uit welke gele aan welke gele.
Brom
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik moest toch twee keer lezen voordat ik door had dat 'Kansloos' je ondertekening is, geen oordeel over de vorige post ;D ;D ;DZou je aanraden om überhaupt de stekker af te knippen en te solderen? Ook al is er (nog) niks aan de hand?
Kansloos
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.