- Berichten: 4276
Zou je aanraden om überhaupt de stekker af te knippen en te solderen? Ook al is er (nog) niks aan de hand?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nee,
Dat is de stekker tussen dynamo en regelaar die er zo beroerd uitziet. En die ook je probleem veroorzaakt heeft. Die stekkerverinding is berucht bij AT's.
Uiteindelijk molt dat ding je regelaar, accu, cdi en je dynamo. Ben je zomaar een rug verder.
Brom
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De spanningsregelaar is een probleem van alle oudere Honda's geloof ik.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
En hoe zit het met de Transalpjes: zijn die daar ook gevoelig voor? Is het ook daar zinvol om die stekkerverbinding door te solderen?
En is het probleem van de onbetrouwbaarheid van de spanningsregelaars daarmee opgelost? Of zit er in de spanningsregelaar zelf ook een zwakke plek.
Bij de CDI is de inwendige constructie o.a. zwak door de aanwezigheid van elektrolytische condensatoren, die slechts een beperkte levensduur hebben. Is dat ook een euvel in die spanningsregelaar?
M.a.w. Moet ik op reis ook een reservespanningsregelaar meenemen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.