Krijg boutje niet los!

17 juli 2009 20:35 #1 door Bono
Krijg boutje niet los! werd gestart door Bono
Wie heeft een goede tip. Een boutje waarmee het koplamp-kuipdeel aan het gewei vastzit, krijg ik niet los. Ik kan links om en rechtsom draaien en het heeft totaal géén effect. De bout komt niet los en gaat ook niet vast. Er gebeurt ook niets als ik het kuipdeel onder (lichte) spanning zet. De schroefdraad blijft gewoon eigenwijs in het kuipdeel zitten. Ik heb kruipolie gebruikt. Ik heb met gepast geweld geprobeerd het kuipdeel los te wrikken, maar dat gaat zonder de boel naar de filistijnen te helpen niet lukken. Ik zit al ruim een half uur te klooien en ik heb geen ideëen meer.

Iemand een tip of suggestie? Ik hoor het graag.

Thanks.

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2009 20:45 #2 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Krijg boutje niet los!
Er zitten lijm-inserts in je kuipdeel (ingelijmde blokjes met schroefdraad). Na verloop van tijd word de lijm bros en gaat deze dus weer loslaten (kruimelen).

Weinig aan te doen behalve er met wrikken en wroeten weer uit halen, ontvetten, en opnieuw vastlijmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2009 20:58 #3 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Krijg boutje niet los!

Er zitten lijm-inserts in je kuipdeel (ingelijmde blokjes met schroefdraad). Na verloop van tijd word de lijm bros en gaat deze dus weer loslaten (kruimelen).

Weinig aan te doen behalve er met wrikken en wroeten weer uit halen, ontvetten, en opnieuw vastlijmen.


Daar ben ik zojuist achtergekomen. Ik wilde net melden dat de boel al "los" is.  ;D

Ik weet nu in ieder geval hoe het zit. Weer wat geleerd en een extra klusje erbij. Maar meteen allebei die inserts onder handen nemen.

Bedankt voor je snelle reactie!

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden