- Berichten: 29
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb ditzelfde euvel gehad vorig jaar, bij een grote beurt de choke plunjers weer netjes gemaakt (bij een zat een veertje dubbel) en nieuwe rubbers tussen carbarateurs en luchtfilter in de luchtfilter bak gekit (waren stug en gekrompen)
Welke van de twee het uiteindelijk was weet ik niet, maar beide het controleren waard.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
meestal gewoon valse lucht (..)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Door valse lucht òf verkeerd afgestelde luchtmengselschroeven wordt het mengsel te arm en kan die na-gieren (hoog lopen). Andersom, bij te weinig brandstof maar zonder valse lucht is het mengsel óók te arm.
Dus, valse lucht, mengselschroeven of (deels) verstopte stationairsproeier in de/een carb.
Reageert je motor nu niet meer op remmenreiniger, met de nieuwe spruitstukrubbers..? :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Heb je ook gekeken naar de rubbers tussen carburateurs en luchtfilterhuis? En dan voornamelijk of de de kitverbinding nog goed is?
Die komt er na +/-20 jaar ook een keertje aan en kun je relatief eenvoudig fiksen met zwarte bisonkit.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.