- Berichten: 404
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je kunt ook overwegen een vacuumpomp te monteren.
Rij daar al meer dan 30k zeer tevreden mee rond.
Geen enkele hapering.
Geen gedoe met slechte/versleten contactpunten.
Of gemodificeerde pompen waarvan je maar moet afwachten hoe die zich houden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ter info:
....de dame die op de poes past kan niet solderen....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wel eens met een lege tank gestaan? Of met 35 grd op 2500m hoogte gereden? Dan is ook een vacuumpomp niet echt de oplossing.. (en ik rij ook alweer 15000km met een vacuumpomp)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De kans dat ik een keertje mijn tank leeg rij is wel wat groter dan dat ik op 2500mtr in 35graden celcius terecht kom ;D
Maar wat is het probleem dan?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
veur joe hoak d'r oak jin, oakal hei joe geen AT meer!
En zolang ze op onze poes past is het toch niet een heel rare situatie?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat die vacuumpomp te weinig opbrengst geeft als je blok op de startmotor draait, dus je belast je accu enorm om eerst de vlotterkamers vol te pompen.
In de winter (dus veel lagere accucapaciteit) kan de fut wel eens uit je accu zijn voordat het blok weer aanslaat..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb op de Twin ook geheel probleemloos met vacuumpomp gereden en op de Mega Tenere (zit hij standaard op) ook.
En inmiddels heb ik die originele klotepomp bij mijn 950 LC8 ook vervangen door een gebruikte Mikuni van een TDM. Ook die is weer perfect, en dat voor 20 euro!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dus het is een beetje een broodje aap verhaal van die niet goed werkende vacumumpomp?
En dat lang door moeten starten is toch alleen maar als je de motor meerdere dagen niet gebruikt hebt.
(voor die leeglopende vlotterkamers is toch een truukje?)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat truukje werk ook niet altijd. Althans, het truukje werkt wel, maar bij mij geeft het storingen als ik "gestoord" doe met m'n AT, bijvoorbeeld springen of heel idiote bergpassen rijden. Dan verzuipt t blok, en moet ik een slang van dat truukje lostrekken om normaal verder te kunnen rijden. Maar ja, dan dampen die vlotterbakken weer leeg.... :-\
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
...en bij mij heb je voor 4 tientjes eenzelfde setje inclusief verzending en een instructie hoe je het stap voor stap in moet bouwen.
Plus dat ik de setjes aanpas zodat ze langer meegaan, d.m.v. een diode en condensator parallel over de spoel om de vlam te blussen.
;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.