2 uitlaatdempers op een 750 AT - iemand ervaring?

11 jan 2019 16:35 #21 door kees

Anders dan looks, heb ik verder geen enkel achterliggend idee hiermee.

Ik zoek 2 vooral kleine dempertjes.


Delkevic levert een dubbele set van resp. 22,5 cm en 1,46kg/stuk. Maar, niet legal.

Ze hebben ook nog 2 andere die resp. 32cm/1,8kg en een 35 cm/1,9kg lang is en beide road legal maar zonder e-keur.


Marving heeft ook leuke setjes, maar die last alle brackets er al aan vast en zijn niet slip-on. Voor dat geld koop ik Arrow, die hebben de slip-on aansluiting al zitten en de ophanging is een klem die je naar keuze een plek geeft.

Delkevic kost daarvan maar de helft, en heeft ook de slip-on al klaar en ook de variable klem.





Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2019 01:14 #22 door Dorus
Beantwoord door Dorus in topic 2 uitlaatdempers op een 750 AT - iemand ervaring?
Een plaatje voor inspiratie.
Hij heeft z'n uitlaat net achter die spatflap lopen en onder z'n fairing door.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2019 22:09 #23 door kees

Ja mooi, dank jullie.


Dus die hebben dat tussen de achterveer en de spatlap gedaan?

Ik vind alleen 2 van die volmaatse kanonnen zoals op de eerste foto wat minder mooi. Mijn ProDuro is ruim 45 cm. Ik denk dat ik voor 2x Delkevic van 35 cm ga. Dat is wat slanker maar met nog wel wat body.

Komt met lawaaiprop, maar dan nog wel luid. Is in elkaar gepopt, dus er kan nog wel demperwol bij. Of bijvullen na verloop van tijd.

Betaalbaar ook nog.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2019 22:23 #24 door kees

Ik kom al sinds ik in Limbabwe woon bij Ludo van Rosa Motoren hier in Eijsden. Ook iemand die al scramblers bouwde toen nog niemand er ooit aan gedacht had. Ik vind Pajic te ver weg.

Hij besteed dat soort dingen ook uit. Het zijn typisch dingen die goed moeten gebeuren. Michel, in Heerlen.

Super aardige kerel. Werkt onder de radar blijkt, enkel op aanbeveling. Heeft veel werk van grote custombedrijven uit Duitsland. Rijzende ster. Mag sinds kort zijn naam op zijn fabrikaten zetten. Hij liet gelijk al weten geen half werk te leveren en ook niet bereid 'afstekertjes' te nemen omwille de portemonee van zijn klant. Maar, hij maakt ook custom dempers als je dat wilt. Alles.


Ik mag, als de pekel weg is, op audientie komen. Eerste consult met prijsopgaaf is gratis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2019 01:34 #25 door Dorus
Beantwoord door Dorus in topic 2 uitlaatdempers op een 750 AT - iemand ervaring?
Ben benieuwd, denk wel dat het wat centen gaat kosten als ik dat zo lees.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2019 14:27 #26 door kees

Ik heb ook klanten, en hij bedoelt dat anders: "mensen die voor weinig iets...". Je hebt gewoon een hoop mensen die zich omwille van hun beurs bemoeien met de prijs/kwaliteit verhouding die ik (of hij) dan maar schijnt te moeten leveren. Ik werk ook niet graag onder mijn skill-level. Of onder mijn loonstandaard, for that matter. Tenzij we vroeger hebben geknikkerd  ;)

Als ik het niet kan betalen is heel wat anders.


Ik heb hem wat situatie pics ge-appt daarstraks. Even wachten tot de pekel weggespoeld is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden