Probleempje scottoiler kit

18 sept 2009 10:26 #1 door Breetse
Probleempje scottoiler kit werd gestart door Breetse
Ik heb op mijn AT RD07a uit 97 een standaard Scottoiler kit zitten welke volgens mijn eerste indruk niet geheel meer goed functioneert. Ik heb hem 2 dagen geleden gevuld ( omdat hij geheel leeg was ) en op de maximum stand gezet maar volgens mij komt er geen druppel olie op de ketting. Zou het kunnen zijn dat de leiding verstopt zit ( ik kan er wel met een dun lasdraadje ingaan om het los te steken) ? Ik zag wel toen ik de beschermkap los haalde, dat het zwarte stekkertje aan de zijkant van oliereservoir los zat. Graag jullie advies en tips hierover.

Thankx.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2009 13:04 #2 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Probleempje scottoiler kit
Werkt je vacuumaansluiting?

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2009 21:21 #3 door RexLex
Beantwoord door RexLex in topic Probleempje scottoiler kit
Was de Scottoiler helemaal leeg?

Het werkt op zwaarte kracht, het vacuum is alleen om het klepje te openen waardoor de olie naar beneden kan druppelen.
Lees de handleiding even na. Het slangetje wat naar je ketting loopt moet eerst gevuld worden met olie.
Dit doe je door de olie onderdruk in het reservaar te spuiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2009 22:40 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Probleempje scottoiler kit
Wat RexLex zegt: het slangetje moet geheel gevuld zijn -> er mag dus zelfs geen luchtbel in zitten, anders werkt 't systeem niet  :-\

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.060 seconden