Hallo allemaal,
Heb advies nodig over het afstellen van mn hagon achterschokbreker. Heb deze tweedehands op de kop getikt. Najaar eronder gezet en de sag op ongeveer 30% gezet. Ermee op de snelweg gereden en op hoge snelheid deinde motor na op oneffenheden. Vervolgens demping opgedraaid en bij verkeersdrempels heb ik niet t idee dat de motor meer deint.
Afgelopen weekend in de Ardennen vond ik t toch een btje oncomfortabel, het idee dat de motor uitgaande veel opveert en klappen wellicht niet goed opvangt (of juist te veel ingaande demping...). Levert in het snellere bochtenwerk wat onstabiel gedrag op naar mijn gevoel, toch een beetje een pogo-stick
Heb nu de demping verder naar maximaal gedraaid..
Ben ik verkeerd bezig? Is het karakter van de hagon wat sportiever dan de standaard showa?
Wat is juiste procedure on de demoing af te stellen?
Dank voor jullie hulp alvast!
Grt
Sjoerd