- Berichten: 7130
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Mooi ding man!
Aluminium kisten van Kkrauser hebben een K-wing: een mooiere oplossing dan een buizen kofferrek naar mijn...... ....maar het ziet er stukken eleganter uit dan zo'n vierkant rek.
Wat ik zéker zou overwegen zijn progressieve veren voor, en als je het kunt missen (of in plaats van valbeugels en koplampbescherming) een andere schokdemper achter. Wilbers heeft voor €650 een demper met instelbare low en hi-speed demping en voor €850 kun je de veervoorspanning ook nog met een draaiknopje verstellen. Met weinig moeite kun je de twin dan aanpassen aan goed wegdek, slecht wegdek, sportiever rijden, of niet...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hmm...., die Duc mag er zijn zeg, holy moses wat zijn dat voor mooie megaton-achtige uitlaten? mjammie geluidje zeker, open of half open?
Ook mooie voorvork, origineel of zelf gemonteerd?
Errug mooi hoor....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
wij zijn 2 AT's aan het prepareren voor een wereldtrip.
Mocht je tips willen; mail me maar even.
Ik woon in Rijswijk, mocht je in de buurt wonen kom je maar een biertje doen!
ennuh, die brandstofpomp is bijna mainstream onder motorfietsen!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat ziet er idd erg netjes uit. Ik neem aan dat dat ook een flinke duit kost? Ik moet twee motoren + klaarmaken zien te financieren dus ik kijk ook veel naar de goedkopere oplossing
Zijn andere veren echt nodig of is het een stuk comfort? Of zijn de standaard veren niet betrouwbaar?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Andere veren zijn niet nodig, maar zijn wel een enorme verbetering qua rijgedrag: jouw gevoel met het wegdek "loopt"door die drie glimmende buisjes heen, en des te "beter" dit voelt des te comfortabeler jouw reis zal zijn. Je kunt aankijken hoe jij een standaard @ met standaard vering en vijftig kilo bepakking vind rijden. Het zal vast prima gaan (na verhogen van de veervoorspanning), maar het zal zeker beter kunnen.
Als het je er echt om te doen is om niet stil te komen staan heb je genoeg aan de laatste paragraaf: spanningsregelaar, brandstofpomp, en een handjevol lampjes en zekeringen.
Hoeveel offroad-ervaring hebben jullie trouwens? heb jij voor de duc gecrossed oid?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ben onder andere een keertje naar Australie gereden op zo'n ding..
Als je wat wil weten laat maar weten oke?
Grtz, Brombeer
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Heb je daar ergens een digitaal verslag van?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.