WP vork in RD07 AT.

08 apr 2020 16:56 #21 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic WP vork in RD07 AT.
Ik denk dat je hier dus een denk fout maakt. Als je met je AT de openbare weg op gaat moet je ten alle tijde je reminstallatie op orde hebben.
Je remvermogen haal je voor 90% uit je voorrem. Ik ben trouwens erg benieuwd hoe jij denkt te kunnen vaststellen welk remkracht effect je kunt realiseren met die remmerij uit een crosser. Wellicht een idee om je daar eens in te verdiepen wat het remkracht effect van een reminstallatie is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2020 17:19 #22 door daleynewman
Beantwoord door daleynewman in topic WP vork in RD07 AT.

V-Twin schreef : Ik denk dat je hier dus een denk fout maakt. Als je met je AT de openbare weg op gaat moet je ten alle tijde je reminstallatie op orde hebben.
Je remvermogen haal je voor 90% uit je voorrem. Ik ben trouwens erg benieuwd hoe jij denkt te kunnen vaststellen welk remkracht effect je kunt realiseren met die remmerij uit een crosser. Wellicht een idee om je daar eens in te verdiepen wat het remkracht effect van een reminstallatie is.


Bedank voor je input, maar de remmerij; dat komt later ;) Geloof mij, dat komt goed... beloof ik ;)

Iemand een tip voor standard km teller aandrijving? Het zou jammer zijn als ik voor de digitale roete ga.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.139 seconden