- Berichten: 16
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ook ivm mijn volgende project.daleynewman schreef : Hoi Pim,
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ja, een donor KTM lijkt mij het beste optie idd, financieel en gemak om alles in een keer over te kunnen zetten. Ik ben wel benieuwd wat een typisch donor model is van KTM....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
PimW schreef : Ik dacht dat de duitsters het konden leveren maar blijken toch Britten te zijn:
ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-4...387ec5/Products/7016
Een balhoofdpen om WP vork om te bouwen voor je honda.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
V-Twin schreef : De prijs is sterk afhankelijk van de staat.
Is de voorvork goed onderhouden, lees recentelijk gespoeld en voorzien van nieuwe keringen etc
Zelfde geldt voor het wiel, is het wiel recht, spaken roestvrij, goede remblokken, schone remklauw etc etc
Zit er ook een spatbord bij?
Als alle bovenstaande vragen met JA beantwoord kunnen worden zou je een bod kunnen doen dat iets lager ligt.
Is het antwoord op bovenstaand alleen maar NEE dan is het een stevige prijs omdat je dan zelf ook nog kosten moet gaan maken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
V-Twin schreef : Is dat wat wordt gezegd of is dat ook aantoonbaar?
Uitdaging wordt nog even een spatbord vinden voor een USD voorvork.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
V-Twin schreef : Is de vork compleet met remmerij? Zo ja houd er dan wel rekening mee dat het maximaal op te roepen remkracht effect van een crosser wel van een compleet andere orde is dan wat je nodig hebt voor een AT XRV 750 met 240 kg schoon aan de haak excl. bagage passagier etc.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
The Headless Horseman schreef : Als het de bedoeling is om er mee het onverharde in te gaan, met bijpassende noppenbanden, zal op de weg niet dat enkele schijfje maar de beschikbare grip de beperkende factor zijn
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.