Pivot Pegz

29 nov 2009 21:14 #1 door Flip
Pivot Pegz werd gestart door Flip
Dag,

Wie rijden er rond met die Pivot Pegz gemonteerd op zijn @?

Flip.

CB400N, CBX1000ProLink, GPZ1000RX, GSXR750, GSXR1100w, XRV750, LC8 SE.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2009 21:45 #2 door hcm
Beantwoord door hcm in topic Pivot Pegz
Ik niet, ik heb ze van Nikotech eerst wel wennen maar ze zijn lekker groot ik kan ze alleen niet kantelen (voor en achterover) ze kunnen wel op en neer. Je mag ze wel een keer van dichtbij zien, kwoon vlak bie stad.

suc 6 Harry


lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2009 23:47 #3 door jeroen emke
Beantwoord door jeroen emke in topic Pivot Pegz
Ik Heb de  Pivot Pegz op mijn Xl600v zitten beval prima
ook met schakelen is het makelijker je hoef het pookje niet hooger  te zetten als met cross laarzen rijdt

still no angel found who flies at the same speed
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2009 09:06 #4 door Flip
Beantwoord door Flip in topic Pivot Pegz

..............ik kan ze alleen niet kantelen (voor en achterover)

Het gaat mij dus mn. om het kantelen. Want zoals Jeroen ook al schrijft, als ik met m'n crosslaarzen rij kan ik zo m'n achterrem niet gebruiken, dan wordt het allemaal iets te avontuurlijk  :) .
Ik ga ze maar bestellen.
Bedankt voor de reacties, Flip.

CB400N, CBX1000ProLink, GPZ1000RX, GSXR750, GSXR1100w, XRV750, LC8 SE.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2009 17:34 - 04 dec 2009 17:36 #5 door JMM
Beantwoord door JMM in topic Pivot Pegz
Ik heb ze op mijn AT. Tijdens normaal rijden merk ik er niet zo veel van maar staand off-road is het wel fijn. Ook de zolen van je laars slijten minder snel...

Mooi? Ja, erg mooie steuntjes

Zijn ze 139,- van je zuur verdiende eypo's waard? Ik durf het niet te zeggen. Ik had zelf nieuwe nodig omdat mijn originele versleten waren, maar ik weet niet of ik ze nog eens zou kopen.





Oh ja, monteren is een bitch, maar dat zal wel aan mijn skillz als monteur liggen :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2009 17:37 #6 door daandus
Beantwoord door daandus in topic Pivot Pegz
Wij hebben het ook overwogen, omdat ik "er wel in geloof".
Uiteindelijk geloofde ik niet in de enorme kosten van die dingen, en hebben we gewoon heel goede laarzen gekocht!(Sidi Saber)

=> Als je die laarzen aantrekt en op je brommer stapt voel je echt niet meer wat voor steunen je hebt!
Met laarzen met flexibele zool lijkt me dit wel heerlijk, die pivotpegs!

... was ooit lid ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2009 17:59 #7 door Flip
Beantwoord door Flip in topic Pivot Pegz
Ik heb ze binnen. Snel hoor, zo als het hoort, 2e dag na bestelling uit de shop bij de buren van ARM.
Zien er inderdaad mooi en degelijk uit, wel erg bling, veranderd wel....
Morgen monteren en dan even langs het Eelderdiep,
kijken of ik nu wel de achterrem kan gebruiken. :)

CB400N, CBX1000ProLink, GPZ1000RX, GSXR750, GSXR1100w, XRV750, LC8 SE.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2009 08:51 #8 door hcm
Beantwoord door hcm in topic Pivot Pegz


Morgen monteren en dan even langs het Eelderdiep,





Welk deel ?, er is ook een mooi stuk achter Hoogkerk over A7, en dan gelijk scherpe bocht naar links.Mooi stukje natuur en mooi stuk off-road. Kweet alleen niet hoe het water daar heet waar je langs rijd.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2009 09:53 #9 door JMM
Beantwoord door JMM in topic Pivot Pegz

Wij hebben het ook overwogen, omdat ik "er wel in geloof".
Uiteindelijk geloofde ik niet in de enorme kosten van die dingen, en hebben we gewoon heel goede laarzen gekocht!(Sidi Saber)

=> Als je die laarzen aantrekt en op je brommer stapt voel je echt niet meer wat voor steunen je hebt!
Met laarzen met flexibele zool lijkt me dit wel heerlijk, die pivotpegs!


Het lijkt mij nu juist met zulke stugge laarzen heel fijn om die pivot pegz te hebben! Maar goed, ik draag zelf tourlaarzen en heb ook geen ervaring met anderen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2009 11:58 #10 door Flip
Beantwoord door Flip in topic Pivot Pegz




Welk deel ?, er is ook een mooi stuk achter Hoogkerk over A7, en dan gelijk scherpe bocht naar links.Mooi stukje natuur en mooi stuk off-road. Kweet alleen niet hoe het water daar heet waar je langs rijd.

We hebben het over het zelfde; => ff Google Maps, Eelderdiep. Ik woon in de wijk de Buitenhof en rij dan via de Bruilwering, Madijk, li. af over het Omgelegde Eelderdiep, door naar de Schelfhorst. Maar je kan het uitbreiden door halverwege re. af te gaan, of weer terug te rijden en dan naar li., over de Zanddijk, Weringsdijk de Groningerweg op.
Even terug naar Peizermade. Li. stukje fietspad, over het bruggetje van het Peizerdiep en dan li. Roderwolderdijk naar Roderwolde. Je kan dan re. via de Hooiweg weer re. naar Peizermade maar a/h einde van de dijk ook li. via Roderwolde on-off binnendoor en tja, via Peize, Roden, Lieveren naar Norg, Vinkhuizen.

Vorig jaar of het jaar daarvoor was dat stuk over de Roderwolderdijk een een deel van een Drentse off-on road rit. Georganiseerd door iemand hier van de TCN.
Ik was daar niet bij maar ik herkende de foto's die op op het forum verschenen van dat stukje dijk omdat enkele helden v/d TCN een koe stonden te helpen die in de sloot was beland.
Afijn, vandaag wordt het niet meer. Ik moet nu nog beginnen die met die Pegz. En dan staat Sinterklaas weer voor de deur. :)

CB400N, CBX1000ProLink, GPZ1000RX, GSXR750, GSXR1100w, XRV750, LC8 SE.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2009 12:52 #11 door hcm
Beantwoord door hcm in topic Pivot Pegz
[quote author=Flip link=topic=2556.msg24011#msg24011 date=1260010683


Vorig jaar of het jaar daarvoor was dat stuk over de Roderwolderdijk een een deel van een Drentse off-on road rit. Georganiseerd door iemand hier van de TCN.
[/quote]


Klopt, dat was ik. Kwist trouwens niet dat dat het Eelderdiep was. Zie je regelmatig rijden in de stad of richting Hoogezand, maar dan zit ik in mn vrachtwagen dus dat moet je maar net weten. Trouwens in Glimmen en Haren kun je ook lekker off-road.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2009 12:05 #12 door Flip
Beantwoord door Flip in topic Pivot Pegz
.......Zie je regelmatig rijden in de stad of richting Hoogezand, maar dan zit ik in mn vrachtwagen dus dat moet je maar net weten. Trouwens in Glimmen en Haren kun je ook lekker off-road.

:D Leuk man, doe dan de volgende keer ff een flinke hengst op die hoorn van je, of ff een licht signaal 8)
Ik ben in de regio regelmatig onderweg met de AT. Als amb. begl. bezoek ik mijn klanten in, H'zand, Veendam, Kolham.

Die pegz zitten er op. Het monteren vond ik geen probleem. :P Ze doen wat ze moeten doen en inderdaad met een mt. 47 stugge off-road laars aan kan ik de achterrem bedienen. Echt een aanwinst, en ook gewoon met de daytona's een stuk prettiger omdat ze een breed draag vlak hebben.


CB400N, CBX1000ProLink, GPZ1000RX, GSXR750, GSXR1100w, XRV750, LC8 SE.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2009 19:47 #13 door hcm
Beantwoord door hcm in topic Pivot Pegz
De volgende keer zal ik mijn hoorn een hengst verkopen.  ;D Kan ik grlijk je nieuwe trappers bewonderen.

groet Harry

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.077 seconden