Africa Twin RD04: Hulp nodig met leidingen.

13 sept 2020 13:40 #1 door Hotel 317
Africa Twin RD04: Hulp nodig met leidingen. werd gestart door Hotel 317
Hey allen!

Bij het opbouwen van mijn RD04 loop ik tegen het probleem aan dat ik de leidingen onder het inlaattraject niet goed lijk te krijgen.




Er moeten twee leidingen onder het inlaattraject door, de carterontluchting die aangesloten zit op de achterste cilinder en de leiding die van de radiator naar het reservoir loopt. Ik kan echter zowel uit de boeken als de onderdelencatalogus niet precies halen hoe ze moeten lopen en het zit nu niet lekker.

Als bonusvraag gooi ik gelijk even deze op: De overloop van de carburateur komt uit op een T en gaat met één leiding naar achteren, boven het luchtfilter.
De andere leiding gaat naar beneden, maar loopt niet helemaal uit tot onder de motorfiets. Ook iets wat ik niet van Honda verwacht. Klopt dit?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 21:35 #2 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Africa Twin RD04: Hulp nodig met leidingen.
het slangentje met het t stuk loopt naast de kabelboom (boven de bracket) naar de lucht filter kast en het korte stukje gaat naar beneden langs je frame buis (het hoort ook zo)
en de dikke slang vanaf de carter ontluchting op de achter cilinder loopt onder de aansluiting bij de slangenklem zoals te zien op de foto

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 23:50 #3 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Africa Twin RD04: Hulp nodig met leidingen.
Hartelijk dank! Dat geeft toch iets meer vertrouwen.

Aankomend weekend toch maar eens proberen om de boel op z'n plek te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.265 seconden