- Berichten: 25
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoe je een remklauw uit elkaar en in elkaar set begrijp ik wel.
Heb vorig jaar zelf de rem revisie gedaan.
Maar waarom de druk niet van de leiding gaat en de blokken tegen de schijf blijven staan
dat vindt ik zo raar.
Want theoretisch als je de hendel los laat gaat de druk er af en moeten de blokken iets vrij komen.
en dat gebeurt dus niet.
Maar goed ga ze eerst uit elkaar halen en kijk wel naar de zuigers of daar wat vuil op zit.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Na 4 maanden kan het zijn dat de plunjers wat roestig zijn geworden, en nu dus vast blijven hangen. Zou dus eerst eens kijken of je de plunjers zelf goed kunt bewegen (eventueel schoon maken).
Als ze dan nog blijven hangen, dan zou het mogelijk kunnen zijn dat de remklauw scheef op de remschijven staat. Hoeft niet veel te zijn. En..., je remschijf zou ook nog krom kunnen zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.