Advies voltmeter

17 mrt 2021 12:20 #1 door Norbert Hendriks
Advies voltmeter werd gestart door Norbert Hendriks
Besten,

Ik ben sinds gisteren de trotse en zeer blije bezitter van een Africa Twin RD07A uit '99! Nu wil ik graag een voltmeter installeren. Heeft iemand een tip voor een betrouwbare voltmeter en hoe ik hem het beste kan aansluiten? Ik ben nog een absolute beginner als 'monteur', maar zou graag willen leren om basic onderhoud en aanpassingen zelf (onder toezicht) te doen. Advies van ervaringsdeskundigen is meer dan welkom.

Groet,
Norbert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 16:01 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Advies voltmeter
Voltmetertje in bouwen heel simpel.
Je kunt de + en de - gewoon aansluiten op de accupolen.
Ik gebruik eenvoudige metertjes van aliexpres. Voldoen prima om de boordspanning in de gaten te houden.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 17:04 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Advies voltmeter

Rendering Error in layout Message/Item: fopen(http://open.api.ebay.com/shopping?callname=GetSingleItem&appid=Transalp-TCNForum-PRD-02d9a4ca7-ac27616b&siteid=146&responseencoding=JSON&ItemID=323749516633&version=889&trackingid=&trackingpartnercode=9): failed to open stream: Connection refused. Please enable debug mode for more information.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 19:16 #4 door Norbert Hendriks
Beantwoord door Norbert Hendriks in topic Advies voltmeter
bedankt voor je reactie. Je bedoelt dat je bij een voltmeter cotinu de meter moet checken en dat een waarschuwingslampje sneller opvalt bij spanningswisseling?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 19:57 #5 door Blijepanda
Beantwoord door Blijepanda in topic Advies voltmeter