- Berichten: 3720
Ok, thx Rob !
Ik hou jou (en iedereen hier) op de hoogte hoe het verder loopt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ook de cdi van de alp past ..heb wel een leen exemplaar voor je ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Beetje laat hiero.
In eerste instantie zou je aan de CDI denken, omdat, als het vervroegingsgedeelte defect is, hij gaat overslaan (hoe hoger de toeren, hoe meer vervroeging, en dat tijdstip berekent de CDI.)
Maar als jij zegt dat hij maar langzaam terug naar statio gaat, denk ik gelijk aan carburatie.
Als je een begrensde carb hebt, zitten daar niet gewoon kleinere venturi in? (die je eruit kunt halen?) Misschien dat je daarmee ook je sproeierbezetting moet veranderen...?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
