Garmin 550 vragen

16 feb 2010 19:38 #1 door mk2
Garmin 550 vragen werd gestart door mk2
Hallo,

Ik zoek al een tijdje naar een Garmin 550 of 600.
Nu kom ik deze tegen voor 379 euro... en er staat reconditionned bij.
Dit houd 't volgende in: hersteld, gerepareerd in goede conditie gebracht.... ???

Iemand van hier ervaringen mee?

www.pixmania.nl/nl/nl/4719393/art/garmin...zumo-550-europa.html

groeten,
Maarten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2010 20:49 #2 door Forum Admin
Beantwoord door Forum Admin in topic Garmin 550 vragen
zelf geen ervaring of mening;
lees ook
http://www.consumentenbond.nl/forum/showthread.php?t=3636

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2010 21:26 #3 door mk2
Beantwoord door mk2 in topic Garmin 550 vragen
weet voldoende!
Deze thread mag van mij weg  ;D

Thanks!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2010 19:35 - 19 feb 2010 19:39 #4 door olaf
Beantwoord door olaf in topic Garmin 550 vragen
Ik heb een zumo 550 gekocht bij ze .
Dit is probleemloos verlopen , er zitten wel een paar haken en ogen aan , en dat is dat de ned helpdesk je niet wil helpen .
Dit heb ik van iemand anders vernomen .
In mijn geval heb ik dat niet nodig gehad en het apparaat was in een 3 dagen in huis , kompleet in de doos , niets over te klagen .
Functioneerd zo als het moet , gewoon een nieuwe niets reconditionned , dat stond er een jaar geleden toen ik hem kocht niet bij .


Olaf

AT en KTM Adv 990R

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2010 20:31 #5 door de Wolf
Beantwoord door de Wolf in topic Garmin 550 vragen
Zit er zelf ook aan te denken om de Zumo 550 via Pixmania aan te schaffen. Scheelt een hoop geld en ze geven 2jaar garantie.

Tegelijkertijd is het wel zo handig om gebruik te kunnen maken van de helpdesk mocht dat nodig zijn. Heb ook gehoord dat dat alleen lukt als de Zumo aangeschaft is bij een erkend Garmin verkoper. Lastig verhaal!

Varadero '99 52.000km

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2010 19:19 - 25 feb 2010 19:22 #6 door olaf
Beantwoord door olaf in topic Garmin 550 vragen
De Amerikaanse helpdesk helpt je wel overigens , heb ik voor de gein even geprobeerd , moet je alleen niet te lang aan de telefoon hangen , want dat tikt ook aardig aan .(had geen problemen gewoon even gevraagd of ze me eventueel konden helpen , waren redelijk verbaasd met mijn belletje) ;D
Problemen die vaak optreden zijn met het unlocken van de kaarten , gewoon helemaal opnieuw beginnen als dat gebeurt , ligt meestal aan beschadigde bestanden tijdens het downloaden . :'(
Ook zijn er twee manieren om dat te doen , een is met het gele code briefje (werkte niet bij mij , de andere manier was met de garmin aan de computer , bij garmin inloggen en de rest wees zich vanzelf .
Wat betreft de garantie die is er maar is wel vervelend dat je het dan naar pixmania moet terug sturen , die sturen het weer naar garmin , en dan weer andersom .
Ik heb daar geen problemen mee , kans is niet erg groot , garmin is een goed product .
Wie niet waagt wie niet wint zeg maar . ;)
Olaf

AT en KTM Adv 990R

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.186 seconden